siwhel Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Lurer på om det er bare meg som sliter med at hårene kommer fort tilbake. Under armer og legger går det fint 3-4 dager før det vokser igjen. Men nedentil tja 1-2 dager. Syntes det er plagsomt. Så i siste tid har jeg ufrivillig latt det gro litt. Fortvila og lei...
Marie90 Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Det er normalt. Hvis man barberer, må man gjøre det ofte. Derfor mange vokser i stedet eller tar laser.
Hecubaa Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Jeg vil ikke si at jeg sliter - men jeg opplever det samme ja
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2013 Sliter er vel litt feil ord jeg valgte men... hvor ofte gjør dere det?
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2013 Sliter er vel litt feil ord jeg valgte men... hvor ofte gjør dere det?
Gjest Raindrops Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Sliter er vel litt feil ord jeg valgte men... hvor ofte gjør dere det? Hver gang jeg dusjer. 1
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2013 Ja dusjen er det jo praktisk. Har vurdert voks, men er rett og slett ei pyse.
Gjest Naria Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Skal jeg være glatt må jeg barbere hver dag, men det gidder jeg som regel ikke. Litt stubb har aldri drept noen.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Jenter, takk for at dere barberer dere. Da blir dere så ekstra myke og fine. Og dere er søte, enten dere er helt glatte eller har en aldri så liten busk. Takk for meg Anonymous poster hash: 29713...609 1
siwhel Skrevet 7. september 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2013 Herre gud har aldri gjort det for andre enn for min egen del. Barbere musa for at en gutt/mann vil er uaktuelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå