Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei.

vet det er kanskje litt i tidligste laget å begynne å planlegge neste sommerferie.

men er det noen her som har et eller flere forslag til romantiske steder man kan dra sammen med sin forlovede i bare en uke eller så?

håper på en plass med ikke så alt for mange andre turister pakket inn på samme plass. men en litt rolig plass der man kan gå rolige turer på stranden eller slikt.

takk på forhånd <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt Roma, men der er det jo mange turister da. Men synes det er en veldig romantisk atmosfære der :) Men i Roma og italia ellers, så er det jo mulig å trekke seg litt vekk fra sentrum, der hvor det ikke er like mange turister.

Ulempen er vel at det ikke er noe strand rett ved, men den er ikke sååå langt unna.

Ellers finnes det vel fine steder i "syden" hvor det er litt roligere uten festing/pensjonister/barnefamilier. Ferien kan jo bli romantisk selv om destinasjonen ikke er av den mest romantiske :)

Skrevet

Jeg liker godt Roma, men der er det jo mange turister da. Men synes det er en veldig romantisk atmosfære der :) Men i Roma og italia ellers, så er det jo mulig å trekke seg litt vekk fra sentrum, der hvor det ikke er like mange turister.

Ulempen er vel at det ikke er noe strand rett ved, men den er ikke sååå langt unna.

Anbefaler også Roma. Og stranden er vel bare 20-30 minutter unna med tog, tar ikke all verdens tid :)

Skrevet

portugal :)

jeg har ikke vært nede på sørkysten (partystedene), men i Lisboa (kjempefin storby!) og på landet ca midt på sør (alentejo, nærheten av odemira). men vi liker jo sånt da. litt villmark, lokale små landsbyer. billig og god mat. kjempefin natur, flotte strender.

vi dro også på en vingård ca 1 time øst fra lisboa inn i landet. det var VELDIG spennende. arriolos eller noe. nesten en middelalderby midt i ingenting. nesten ingen turister.

Skrevet

Og det er jo også mulig å bo litt utenfor Roma, ved stranden. Og så kan dere heller dra inn til Roma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...