AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Gutten min på 2 år heter Liam Michael. Og nå er jeg 6 måneder på vei med lillebror, og blir liksom aldri helt komfortabel med navnevalg på han. Foreløpig er disse favorittene: Leon Nathaniel Oliver Lucas Leon Nathaniel, fungerer det? Jeg har ikke hørt om noen andre som har kombinert de navnene før og selv syns jeg det er veldig fint! Mannen foretrekker Leon eller Oliver. Min aller favoritt er vel Oliver eller Nathaniel. Vi begge liker Lucas også, men ingen av oss føler på oss at det blir det... det ligger heller mer en liten Oliver eller Leon i magen, hehe! Men hvem vet når han blir født? Før Liam ble født, hadde vi bestemt at han skulle hete Michael. Men da han ble født, føltes det som noe manglet og Liam var jo navn nr. 2 vi hadde tenkt å kalle ham. Og da foreslo samboeren min at vi kunne sette sammen navnene og DA fikk jeg en sånn følelse "JA!" Den følelsen vil jeg også få når jeg skal gi lillebror et navn. Anonymous poster hash: 68be3...4a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 Kall han for Oddleif Anonymous poster hash: b2f67...6cf 10
sjøhest Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Om det fungerer eller ikke er vel en smakssak.. for meg hadde det ikke fungert og ingen av de navnene hadde vært aktuelle, men det er meg! 2
Adelia Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 (endret) De navnene du nevner har så og si alle nå. I den bhg jeg jobber, så har vi tre Lucas på EN avdeling. Mens Leon og Nathaniel er fordelt over hele bhg. Så hvis du vil ha et navn som "alle" har, så vær så god Endret 7. september 2013 av Agger 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Hvis Oliver er det eneste du og mannen er enige om er vel det mest naturlig? Grønnjævlige klissenavn alle i hop, men deg om det. Bedre enn Leander og Chrisander, for all del. Anonymous poster hash: abceb...935 3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Lykke til. Anonymous poster hash: 3be7f...4ca
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Haha veldig koselige tilbakemeldinger jeg fikk a gett. Nei altså jeg driter i hvor mange som heter Lucas eller Nathaniel jeg. Jeg har vel samme smak som folk flest i dag da vel... Hvis vi absolutt skulle hatt navn som ikke er så forferdelig vanlig i dag, er Aaron og Elijah et av navnene vi også har satt på lista. Og for å ikke glemme Samuel. Kom plutselig på: Elijah Nathaniel! Anonymous poster hash: 68be3...4a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Jeg synes Leon er for likt Liam. Aaron er penere Elijah blir veldig knotete å skrive, og mange vil nok tro at han heter Elias. Anonymous poster hash: 9b2f5...0ab
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Jeg elsker navnet Noah Er ett navn jeg kommer til å bruke om min kjære og jeg får en sønn Anonymous poster hash: 6045a...b61
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 Hva med Leo, Jonah, Matheo eller Leander? Leander Nathaniel eller Nathaniel Leander Matheo Nathaniel elelr Matheo Leander Leo Nathaniel eller Leo Leander eller Leo Matheo Jonah Matheo eller Jonah Nathaniel eller Jonah Leander Anonymous poster hash: d3a36...ae0
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 Haha veldig koselige tilbakemeldinger jeg fikk a gett. Nei altså jeg driter i hvor mange som heter Lucas eller Nathaniel jeg. Jeg har vel samme smak som folk flest i dag da vel... Hvis vi absolutt skulle hatt navn som ikke er så forferdelig vanlig i dag, er Aaron og Elijah et av navnene vi også har satt på lista. Og for å ikke glemme Samuel. Kom plutselig på: Elijah Nathaniel! Anonymous poster hash: 68be3...4a1 synes det er et tungt navn som er svært unaturlig dersom du ikke er religiøs. Liam Michael synes jeg også klinger dårlig, men det er jo smak og behag. Anonymous poster hash: cc1f7...d66 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Av utvalget ditt ville jeg gått for Leon, de andre navnene er så oppbrukte, blir så lite spesielt når sånn ca ti andre i bhg også heter lucas osv.. Anonymous poster hash: 742a5...86d
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #13 Skrevet 7. september 2013 Leon er et hundenavn. Anonymous poster hash: b2f67...6cf 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #14 Skrevet 7. september 2013 Jeg syns også Noah er veldig fint Men fetteren til Liam heter det, så kan ikke ta det i bruk. Mannen likte ikke Elijah Nathaniel, så det er utelukket. Like greit, for jeg falt ikke for det navnet, men syns det var fint da. Når jeg derimot nevnte Aaron, ble det fort mannens nye favorittnavn! Og i tillegg kom jeg på at min bestefar heter Aron. Så nå gikk Aaron veldig langt opp på lista her.. Hva syns dere om Aaron Nathaniel da? Er det en merkelig kombi? Jg bare liksom MÅ ha Nathaniel med jeg... Anonymous poster hash: 68be3...4a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #15 Skrevet 7. september 2013 Det blir størst sannsynlig ikke Lucas. Så nå ser lista mer slik ut: Nathaniel Aaron Oliver Leon Anonymous poster hash: 68be3...4a1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Jeg syns også Noah er veldig fint Men fetteren til Liam heter det, så kan ikke ta det i bruk. Mannen likte ikke Elijah Nathaniel, så det er utelukket. Like greit, for jeg falt ikke for det navnet, men syns det var fint da. Når jeg derimot nevnte Aaron, ble det fort mannens nye favorittnavn! Og i tillegg kom jeg på at min bestefar heter Aron. Så nå gikk Aaron veldig langt opp på lista her.. Hva syns dere om Aaron Nathaniel da? Er det en merkelig kombi? Jg bare liksom MÅ ha Nathaniel med jeg... Anonymous poster hash: 68be3...4a1 Aron med en a, og Aron Nataniel er tungt siden det blir to n etter hverandre. Anonymous poster hash: 9b2f5...0ab
Satellites Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Hvordan uttaler man Elijah? Som på engelsk eller rett frem? 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 Jeg ville sagt det som Elias bare uten s. Anonymous poster hash: 9b2f5...0ab
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Hvorfor skal han hete Aaron? Det uttales Åron. Anonymous poster hash: fe658...b12 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 Nathaniel er det kvalmeste guttenavnet ever!!Anonymous poster hash: f7562...6e1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå