AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #1 Skrevet 7. september 2013 Jeg har siden fødselen, eller etter jeg begynte å amme, slitt med veldig hard mage. Gruet meg for hvert dobesøk, sprukket i endetarmen og såret fikk aldri ro på seg til å gro. Men nå har jeg funnet løsningen. Linfrø! Jeg tar ca 2 ts linfrø, bolter der opp i vann i ca en time, og spiser. Siden jeg begynte med dette har jeg fått helt normal avføring og såret har grodd og det er bare velstand. Mulig dette er et velkjent råd, men jeg visste ikke at det var såpass effektivt. Ville bare dele :-)Anonymous poster hash: fde48...ab9
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #2 Skrevet 7. september 2013 *Det skulle stå bløter opp i vann.Anonymous poster hash: fde48...ab9
kaprifolen Skrevet 7. september 2013 #3 Skrevet 7. september 2013 Det er ganske kjent! Selv var det eneste som funket å drikke MASSE. Kroppen trenger mye mer væske den første tiden man ammer! Ferske blåbær er også fint!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #4 Skrevet 7. september 2013 Jeg drakk masse! Men det hjalp ikke så mye. Men et selvfølgelig kjempeviktig. Anonymous poster hash: fde48...ab9
Yesterday Skrevet 7. september 2013 #5 Skrevet 7. september 2013 Jeg er ennå gravid og har hatt lite hard mage/forstoppelse, men de få gangene jeg har hatt det så har jeg puttet i meg linfrø. Jeg har masse linfrø i yoghurt og spiser det med en gang, smaker mye bedre enn å la det stå i vann og jeg slipper å vente, og det funker supert på meg. Men drikker mye vann samtidig. Linfrø mot forstoppelse er et veldig kjent kjerringråd
siebaeo Skrevet 7. september 2013 #6 Skrevet 7. september 2013 Det at de står i vann frigjør vistnok ett eller annet som gjør det enda mer effektivt. Er min høyst detaljerte og kildebeviste uttalelse!
Yesterday Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Det at de står i vann frigjør vistnok ett eller annet som gjør det enda mer effektivt. Er min høyst detaljerte og kildebeviste uttalelse! Jo sant at vann hjelper, men jeg syns at det smaker pyton når det har ligget i vann og drikker heller masse vann ved siden av Funker på meg uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå