AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg går nå på p-ring, og får mensen hver 24.-25. dag, hvis jeg ikke hopper over perioden. Et par ganger har jeg tatt en pause fra p-ringen, og da får jeg seriøst mensen hver tredje uke. Varer i ca. 4 dager. Er det normalt at det er så hyppig? Jeg vet jo at det er individuelt, og store forskjeller. Noen får det kanskje hver femte uke. Men hver tredje?! Da har man jo gått i ca. 14 dager uten mensen før man får det igjen? Anonymous poster hash: 4384d...d03
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Regner du da fra mensens slutt? Da blir det 3 uker til neste gang. En syklus regnes fra 1 dags mens og ca 28-30 framover. At du får den hver 24-25 er ikke unormalt. Anonymous poster hash: 359b1...fa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå