Gå til innhold

Dropfot


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått dropfot. Er det farlig? Jeg er 27 år og har hatt dropfot i snart 4 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du skadet deg på noen måte da, eller har det oppstått av seg selv? Uansett synes jeg du bør få det undersøkt av en lege. Det er ikke farlig i seg selv å ha droppfot, men det kan jo være ubehagelig og gjøre at man snubler.



Anonymous poster hash: a6ece...a51
Skrevet

Legen ville ikke utrede meg for eventuelt slag eller ms.

Skrevet

Har du skadet deg på noen måte da, eller har det oppstått av seg selv? Uansett synes jeg du bør få det undersøkt av en lege. Det er ikke farlig i seg selv å ha droppfot, men det kan jo være ubehagelig og gjøre at man snubler. Anonymous poster hash: a6ece...a51

Jeg har ikke skadet meg eller brukt den spesielt. Det kom v seg selv.

Skrevet

Neimen, hei, så fint å se deg igjen her!



Anonymous poster hash: 1c180...6df
Skrevet

Neimen, hei, så fint å se deg igjen her! Anonymous poster hash: 1c180...6df

Så skjønt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...