Pinnedyr Skrevet 6. september 2013 #1 Skrevet 6. september 2013 Jeg har fått dropfot. Er det farlig? Jeg er 27 år og har hatt dropfot i snart 4 uker.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #2 Skrevet 6. september 2013 Har du skadet deg på noen måte da, eller har det oppstått av seg selv? Uansett synes jeg du bør få det undersøkt av en lege. Det er ikke farlig i seg selv å ha droppfot, men det kan jo være ubehagelig og gjøre at man snubler. Anonymous poster hash: a6ece...a51
Pinnedyr Skrevet 6. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2013 Legen ville ikke utrede meg for eventuelt slag eller ms.
Pinnedyr Skrevet 6. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2013 Har du skadet deg på noen måte da, eller har det oppstått av seg selv? Uansett synes jeg du bør få det undersøkt av en lege. Det er ikke farlig i seg selv å ha droppfot, men det kan jo være ubehagelig og gjøre at man snubler. Anonymous poster hash: a6ece...a51 Jeg har ikke skadet meg eller brukt den spesielt. Det kom v seg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #5 Skrevet 6. september 2013 Neimen, hei, så fint å se deg igjen her! Anonymous poster hash: 1c180...6df
Pinnedyr Skrevet 6. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2013 Neimen, hei, så fint å se deg igjen her! Anonymous poster hash: 1c180...6df Så skjønt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå