Gå til innhold

Kan noen se litt hit

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor i en 4 mannsbolig leilighet i andre etasje. Den andre leiligheten ble solgt i Februar, men hun dama som kjøpte har enda ikke flyttet inn. Derimot foreldrene hennes er her støtt, det er alltid noen her, både malere, håndverkere og Gud vet hva. Og slik har de holdt på i flere mnd. Styrer så fælt. Hver uke så støvsuger jeg gangen og innimellom vasker. Da de ikke er her så trenger ikke jeg å støvsuger så ofte, men da de er her ofte så må jeg gjøre det. Hun dama sa en gang til mannen min " kona di er så flink på å vaske, vi burde betale henne ". De er gamle folk, og jeg har respektert dem, altså hilst på ol. og mannen min har hjulpet dem mye utrolig mye, og fått ingenting for det, og de er greit, de er gamle. Men den kommentaren hennes, fy faen jeg ble sur !!! Gamle folk er skikkelig lure og faen meg frekke så det holder. Hvorfor kan ikke de ta ett tak i støvsugeren? Nå er jeg blitt så lei av det, jeg orker ikke å rydde etter dem og fagfolkene deres. Hva mener dere om dette? De under støvsuger heller ikke, de bryr seg ikke. Jeg får vel bare bite tenna sammen litt til, for snart flytter jeg i enebolig, det blir deilig.

Anonymous poster hash: 0fdac...c00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det liv, gitt.

Skrevet

Her var det liv, gitt.

Det hjelper med en mer beskrivende trådtittel og ikke å forvente øyeblikkelig svar på et innlegg postet på et tidpspunkt når det er veldig få brukere inne og leser.

Anonymous poster hash: bc309...0ef

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke komme med et forslag til fordeling av støvsuging/vasking av gangen? Eller bare slutte å gjøre det og vente på at noen andre tar tak i det. Må jo regne med litt møkk hvis de pusser opp, og du trenger ikke løpe etter dem med støvsugeren heller ^^

Skrevet

Eh, hva spør du om?

Du får bare slutte å vaske og støvsuge, det virker som du har gjort din del av det. Blir det skittent nok og det tydelig er etter håndtverkere, drar de sikkert fram støvsugeren selv. Mannen din kunne jo ha svart at dere fikk bytte på? Ring på en dag de er der, si at du syns det har blitt mye og gjør en avtale om annenhver uke? Det posistive her er jo at de har lagt merke til det og vet at du vasker etter dem.

Skrevet

Jeg har latt det være i en mnd ca og det hjalp ikke, det så ut som svinesti her, det hjalp ikke, de så det ikke selv. Og vennene mine kommenterte det ofte, og sier det er dårlig gjort av de andre.

Skrevet

Den svei :P

Ta deg isåfall skrekkelig godt betalt eller informer klart og tydelig at trappa skal VASKES hver uke på rundgang!

Skrevet

Dem har nevnt å betale deg for det? Ok, da bare sier du ifra hva du vil ha da.

Skrevet

Vi hadde faktisk en liste som hang på inngangsdøren, hvor det sto når alle skulle vaske, den hang oppe i en mnd, før noen den bort.

Skrevet

Dem har nevnt å betale deg for det? Ok, da bare sier du ifra hva du vil ha da.

Hadde hun dama sagt det til meg, tro meg jeg hadde sagt min pris, men mannen min er altfor snill og sa at det går bra, han sier vi får holde ut, vi skal flytte snart. Men jeg er så irritert allikevel.

Skrevet

Hadde hun dama sagt det til meg, tro meg jeg hadde sagt min pris, men mannen min er altfor snill og sa at det går bra, han sier vi får holde ut, vi skal flytte snart. Men jeg er så irritert allikevel.

Ja, men neste gang dem kommer, så jogger du ut å sier "hører at dere synes det er så bra at jeg vasker for begge leilighetene at dere ønsker å betale meg for det, jeg ønsker kr 100 pr gang jeg har vaska for "deres" leilighet, det har jeg gjort i X uker, så det blir XXXX kr, her er kontonr mitt" Så får du se om dem plutselig finner ut at dem vil vaske selv, eller om dem muligens faktisk foretrekker å betale deg for godt utført arbeid.

Skrevet

Ja, men neste gang dem kommer, så jogger du ut å sier "hører at dere synes det er så bra at jeg vasker for begge leilighetene at dere ønsker å betale meg for det, jeg ønsker kr 100 pr gang jeg har vaska for "deres" leilighet, det har jeg gjort i X uker, så det blir XXXX kr, her er kontonr mitt" Så får du se om dem plutselig finner ut at dem vil vaske selv, eller om dem muligens faktisk foretrekker å betale deg for godt utført arbeid.

Denne likte jeg, takk for det, den skal tre i makt.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du bare sier at det er greit og irriterer deg inni deg; hvordan skal de da vite det? Her må du stå opp for deg selv å si fra. Skjønner ikke hvorfor folk vil la seg utnytte sånn!

Skrevet

Hvis du bare sier at det er greit og irriterer deg inni deg; hvordan skal de da vite det? Her må du stå opp for deg selv å si fra. Skjønner ikke hvorfor folk vil la seg utnytte sånn!

Hvor har du lest at jeg skrev at jeg synes at det er greit? Hun sa det ikke til meg men min mann som sa at det var greit.

Skrevet

Men du har ikke korrigert ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...