froken23 Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 I ca en uke nå har jeg hatt utrolige smerter mange plasser. Det starta først med at jeg hadde veldig store smerter i brystet. Det hadde jeg den første dagen. Dagen etterpå hadde jeg smerter under navlen på venstre side. Det var intense smerter hele den dagen. Dagen etterpå hadde jeg smerter i midtre ribbeina. Også kom smertene i brystet igjen (ved hjertet) jeg har også hatt problemer med å puste av og til. I dag har jeg ikke hatt så mye smerter . Men nå har e fått litt feber og hode verk. Med en gang jeg la meg ned kjente jeg smertene i ribbeina igjen og smerter på magen under navlen . Har ikke peiling på hva dette kan være . Er veldig bekymra. Har tatt graviditets test så er ikke gravid .
Gjest iGirl Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 I ca en uke nå har jeg hatt utrolige smerter mange plasser. Det starta først med at jeg hadde veldig store smerter i brystet. Det hadde jeg den første dagen. Dagen etterpå hadde jeg smerter under navlen på venstre side. Det var intense smerter hele den dagen. Dagen etterpå hadde jeg smerter i midtre ribbeina. Også kom smertene i brystet igjen (ved hjertet) jeg har også hatt problemer med å puste av og til. I dag har jeg ikke hatt så mye smerter . Men nå har e fått litt feber og hode verk. Med en gang jeg la meg ned kjente jeg smertene i ribbeina igjen og smerter på magen under navlen . Har ikke peiling på hva dette kan være . Er veldig bekymra. Har tatt graviditets test så er ikke gravid . Ring fastlegen din i morgentidlig, få time på dagen. Ingen kan hjelpe deg her, med så mange forskjellige symptomer kan det være "hva som helst".
cheezewizz Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Dra til legen. Eventuelt legevakten.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 Ring legen i morra ja. Kan være alt fra "ikke noe å tenke på" til hjertet - kvinner får gjerne atypiske symptomer. Sier det ikke for å skremme deg, men det er ikke lurt å prøve å være tøff og vente til det går over Anonymous poster hash: 38660...86e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå