Gå til innhold

Anne-Elin er blitt fru (referat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, alle sammen, og tusen takk for alle lykkeønskninger!

Ja, da var det jammen over, og jeg har blitt frue!

For å ta det fra begynnelsen:

Jeg var jo så innmari forkjølet på fredagen; potte tett i hue, snørra rant, ingen smak-og luktesans, vondt i hue, og ganske fortvilet med tanke på om jeg skulle være i den formen på lørdagen....Men da jeg våknet lørdag var det skinnende sol ute, hodet var lett, ikke noe særlig tett i nesa og følte meg i fin form! Dro til frisøren klokken 09.00, og ble kjempefin, er utrolig fornøyd med frisyren. Det ble litt stress da vi, etter mange timer i frisørstolen var ferdige, men syntes det var noe som manglet, fant ut at vi hadde glemt tiaraen hjemme! Mamma måtte kjøre som et svin hjem å hente den, og vi begynte å få litt dårlig tid, skulle bli sminket hjemme, i tillegg til å kle på meg kjolen og to små som skulle være brudepike og brudesvenn begynnte tiden å bli litt knapp. Men vi rakk det akkurat, klokken var 2 minutter på 15 da vi ankom kirken. Bilen kunne ikke kjøre i noe særlig fart heller, i og med at den var pyntet med blomster på panseret. Ja, så var øyeblikket jeg har ventet på så lenge kommet: Pappa og jeg sto klare til å begynne å gå inn! Medelshons brudemarsj startet og vi begynnte å gå opp kirkegulvet, og oppe ved alteret sto verdens flotteste brudgom og ventet! Vanskelig å beskrive følelsen av å gå oppover kirkegulvet, det var helt fantastisk!!! Vielsen var utolig fin, presten var utrolig flink, soloinnslagene ( "Det vacraste" og "From this moment on") var nydelige. Under selve ekteskapsinngåelsen gjenntok vi bryllupsløftene ("Jeg tar deg...") etter presten, og det var så vidt stemmen min bar. Så dro vi til fotografen, som også var drivende dyktig, og vi tok blider både ute og inne. Så dro vi til festlokalet, og vi avtalte med toastmaster og musikere at de skulle lage litt musikalsk stas på oss da vi ankom, så alle sto ved bodet og stolene og ventet da vi kom. Middagen var fantastisk god, toastmaster var kjempeflink, musker var utolig flink, både til taffelmusikk og til dansen, med variert musikk som fikk folk ut på dansegulvet, talene var såå fine (lommetørkelet ble flittig brukt), bryllupskakene var nydelige, lokalet og personalet satte en flott ramme på festen, gjestene så ut til å stortrives, så mye flotte gaver, i og med at det var så fint vær, var utsikten helt upåklagelig, kjolen er en drøm (men guri så møkkete den ble, de får vel det av i rensen?), blomsterbuketten ble enda finere enn jeg hadde forestilt meg, jeg var sååå fornøyd med den, venninen min som sminket meg er utolig flink, og sminken holdt seg bra hele kvelden, og ja....er det noe jeg har glemt nå? ALT var så utrolig velykket, jeg er så fornøyd, det var en uforglemmelig dag for oss! Rart at det nå faktisk er over, men det er litt godt også, nå er vi i mål, liksom. Det glinser i ringen min på fingeren, og rundt halsen henger morgengaven :-)

Ja dette var litt om vår store dag, det er bare å glede seg alle kommende bruder, for dette er stort!!!!

Klem,

Fru Anne-Elin :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madley
Skrevet

Gratulerer!!!

Høres ut som dere hadde en nydelig dag... :blomst_opp:

Skrevet

*sukk* Det hørtes fantastisk ut! Gratulerer så mye som nygift!

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer....

(du og du som eg gledar meg til det blir min tur!!!)

Skrevet

Gratulerer så kjempemye :) hørtes ut som en himmelsk dag :hjerter:

Skrevet

Gratulerer så mye.

Det hørtes ut som om dere hadde en helt himmelsk dag! :hjerter:

Skrevet

Grattis så masse med vel overstått bryllup :) Håper våres bryllup fyker av med samme bravur og suksess som deres *S*

...ikke lenge igjen her....1 mnd 2 dager :kul:

Skrevet

Sukk...mine øyne klarte seg selvfølgelig ikke å holde seg tørre..bare ved å lese om ditt!!! Lurer virkelig på hvordan jeg klarer meg i mitt eget!!!

Men: Gratulerer masse masse som nybakt frue!!!!

Skrevet

GRATULERER!!!

Høres ut som en perfekt dag, og nå gleder jeg meg enda mer til min egen dag,og til i mellomtiden å få flere referater.

Skrevet

Det hørtes ut som om du hadde en fantastisk dag!

Gratulerer så mye med vel overstått.

...det kiler i magen når jeg tenker på at min egen dag nærmer seg med stormskritt! :hoppe:

Skrevet

Gratulerer,hørtes kjempe flott ut..Får vi se bilder ??

Skrevet
Gratulerer' date='hørtes kjempe flott ut..Får vi se bilder ??[/quote']

Henger meg på den Jea....Vi vil gjerne se bilder..... :wink:

Skrevet

Gratulerer! :P

Så bra at dagen ble så fin! Ser fram til bilder....... :)

Skrevet

Gratulerer SÅ mye!! Hørtes ut som en fantastisk dag!

Skrevet

Har såå lyst til å vise fram bilder av hvor flotte vi var, problemet er bare at vi ikke har scanner og heller ikke digitalkamera.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...