Gå til innhold

Damer, hva synes dere om ham?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier litt om hvor urealistiske standarder man har når man definerer en mann med ganske så bra kropp (sixpack, markerte muskler, pecs etc.) som gjennomsnittlig. Man bør være ganske så dødsfin selv dersom man kommer med et slikt utsagn.

Anonymous poster hash: a1100...020
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier litt om hvor urealistiske standarder man har når man definerer en mann med ganske så bra kropp (sixpack, markerte muskler, pecs etc.) som gjennomsnittlig. Man bør være ganske så dødsfin selv dersom man kommer med et slikt utsagn.

Hæ? de fleste ser faktisk på ansiktet

Anonymous poster hash: b4c87...cae

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes han var skamsexy. :)

Anonymous poster hash: 3f133...030
  • Liker 3
Skrevet

hele den familien er supersexy på hver sin måte. Favoritten min er faktisk Gustaf.

Skrevet

Ikke alle av oss som poster her er single, selv om det er på singleforumet.

Helt sprengt.

Skrevet

Heit. Men mistenker at jeg kun synes dette etter å ha siklet meg gjennom True Blood. Han et litt sånn asymmetrisk stygg-sexy.

Skrevet

Heit. Men mistenker at jeg kun synes dette etter å ha siklet meg gjennom True Blood. Han et litt sånn asymmetrisk stygg-sexy.

Han er det 7.

Skrevet

Ikke alle kvinner som tenner på masse muskler. En six pack gjør ingen verdens ting for meg.

Jeg synes utseende hans er veldig overvurdert. En skuespiller er jo ikke automatisk kjekk bare fordi han er kjendis. I mine øyne ser han helt ok ut. Absolutt ikke stygg, men ikke min smak.

• Liker 2
Skrevet

Han er digg.

Anonymous poster hash: bbcff...400
Skrevet

Jeg synes han er digg. Nesten alle kjendiser jeg liker er blonde med blå øyne.

Ironisk nok har typen min mørkt hår og brune øyne :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...