AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #21 Skrevet 6. september 2013 Sier litt om hvor urealistiske standarder man har når man definerer en mann med ganske så bra kropp (sixpack, markerte muskler, pecs etc.) som gjennomsnittlig. Man bør være ganske så dødsfin selv dersom man kommer med et slikt utsagn. Anonymous poster hash: a1100...020 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #22 Skrevet 6. september 2013 Sier litt om hvor urealistiske standarder man har når man definerer en mann med ganske så bra kropp (sixpack, markerte muskler, pecs etc.) som gjennomsnittlig. Man bør være ganske så dødsfin selv dersom man kommer med et slikt utsagn. Anonymous poster hash: a1100...020 Hæ? de fleste ser faktisk på ansiktet Anonymous poster hash: b4c87...cae 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #23 Skrevet 6. september 2013 Jeg synes han var skamsexy. Anonymous poster hash: 3f133...030 3
edderkoppdame Skrevet 6. september 2013 #24 Skrevet 6. september 2013 hele den familien er supersexy på hver sin måte. Favoritten min er faktisk Gustaf.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #25 Skrevet 6. september 2013 Ikke alle av oss som poster her er single, selv om det er på singleforumet. Helt sprengt.
Lunaire Skrevet 6. september 2013 #27 Skrevet 6. september 2013 Heit. Men mistenker at jeg kun synes dette etter å ha siklet meg gjennom True Blood. Han et litt sånn asymmetrisk stygg-sexy.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2013 #28 Skrevet 6. september 2013 Heit. Men mistenker at jeg kun synes dette etter å ha siklet meg gjennom True Blood. Han et litt sånn asymmetrisk stygg-sexy. Han er det 7.
Kassiopeia Skrevet 6. september 2013 #29 Skrevet 6. september 2013 Sier litt om hvor urealistiske standarder man har når man definerer en mann med ganske så bra kropp (sixpack, markerte muskler, pecs etc.) som gjennomsnittlig. Man bør være ganske så dødsfin selv dersom man kommer med et slikt utsagn. Anonymous poster hash: a1100...020 Ikke alle kvinner som tenner på masse muskler. En six pack gjør ingen verdens ting for meg. Jeg synes utseende hans er veldig overvurdert. En skuespiller er jo ikke automatisk kjekk bare fordi han er kjendis. I mine øyne ser han helt ok ut. Absolutt ikke stygg, men ikke min smak. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #30 Skrevet 6. september 2013 Han er digg. Anonymous poster hash: bbcff...400
Gjest Runforit Skrevet 11. september 2013 #33 Skrevet 11. september 2013 Jeg synes han er digg. Nesten alle kjendiser jeg liker er blonde med blå øyne. Ironisk nok har typen min mørkt hår og brune øyne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå