AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg har hatt piercing i brystvortene i ca 8 år nå, og liker de veldig godt; har blitt så vant til de at de er en del av brystene mine. De siste par årene har de begynt å verke litt. Ikke mye og ikke ofte. Det kan være en gang i halv året, hver tredje måned, og nå de siste månedene; ca en gang i måneden. Om jeg ser verk renser jeg de, og det går over. Det er ikke noe smerter. Er dette et tegn på at jeg bør ta de ut eller er det vanlig? Jeg har ikke piercing noe annet sted og har egentlig ikke så mye kunnskap om piercinger generelt. Anonymous poster hash: 9823d...8bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå