Alvina Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Spør fordi jeg begynner å grue meg til jul, ikke selve julaften, men alle mennesker blir stresset, menn råkjører og tar ikke hensyn, faren for å bli nedkjørt når man går over gata er stor, kanskje fordi de har fått handleliste fra sin kone, og alle virker irriterte. Og handler som gærne. I år har jeg bestemt meg for å ikke gi en eneste gave. Skal gi beskjed i forkant. Likevel skal alle få en konvolutt der jeg foreslår av vi fjernadopterer et eller tre barn, og at alle legger i penger til å hjelpe ett eller flere barn. Kanskje de nærmeste får en gave, men da skal de få noe jeg har laget selv, enten mat eller noe annet. Pluss en konvolutt med barnet eller planfadder-byen jeg har valgt i stedet for å gi forbruksvarer i gave. Snart er det oktober, da bugner alle butikker over med julemarsipan osv. Det er til å bli kvalm av. 1
Gjest JegHeterIngenting Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=35
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Niks - juleforumet ble tvert imot åpna i helga Anonymous poster hash: bea6c...b71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå