Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har som regel syklus på 29-32 dager, med "normal" blødning, samt vondt første dagen. Denne gangen kom min mens så smått 5 dager før normalt, med bare bittelitt de to første dagene, i går noe mer og i dag mer med levret blod jeg ikke kan huske å ha hatt så mye av tidligere... Jeg har heller ikke hatt noe vondt denne gangen! Bare mer og for tidlig.. + at det tok 2 dager å komme i gang, som regel er det en del dag 1 og 2, så roer det seg betraktelig dag 3,dag 4 nesten borte.... Nå er det motsatt + disse klumpene, men som sagt ingen vondter.. Jeg blir så redd!! Jeg har tatt gtest for å utelukke en evt tidlig abort (jeg og min samboer har forsøkt i 1 år) uten å lykkes..... Noen med erfaring? Eller tips? Eller beroligende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men liksom, hvordan kan du være så sikker? Er det normalt å plutselig blø mer enn vanlig, med annen "konsistens" sånn helt utsen videre... Dvs jeg har byttet jobb, men altså jeg stresser ikke masse med det..

Skrevet

Klumper er helt normalt.

Mensen kan absolutt forandre seg med årene, men er du veldig bekymret så ta det opp med lege :)

Skrevet

Har du spist mye paracet eller liknende i det siste? Det påvirker mensen (og sjansen til å bli gravid også faktisk).



Anonymous poster hash: 25d3b...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...