Gå til innhold

Fedre og døtre i puberteten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det blir kvalmt når faren begynner å klemme og kjenne på brystet til en så stor jente! Uansett hvor lute vrystet er! Dette kunne du eller moren hennes gjort , ikke en voksen mann! Perverst!

Anonymous poster hash: 86682...1fe

Det som er perverst, er at du får en slik handling til å bli pervers. Han tok henne ikke på brystet i en seksuell setting. Da er vel alle mannlige gynekologer perverse, siden de tar på underlivet til jenter?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir kvalmt når faren begynner å klemme og kjenne på brystet til en så stor jente! Uansett hvor lute vrystet er! Dette kunne du eller moren hennes gjort , ikke en voksen mann! Perverst! Anonymous poster hash: 86682...1fe

Joda, hadde pappa gått til jenta og spurt om å få kjenne på brystene hennes hadde det vært perverst. Men når en jente som er midt i puberteten som ikke tenker over at hennes begynnende bryster er noe seksuelt og er sikker nok på pappa til å spørre om noe er galt, så er det ikke en pervers setting.

Han tok henne ikke på brystene, strøk på dem eller lekte med brystvortene hennes, han klemte på vevet rundt i ren bekymring. Han ble vel tatt like på sengen son dama og instinktet som slo han var bekymring over at datteren var bekymret og tenkte ikke over at lillejenta er på vei til å utvikle bryster.

• Liker 1
Skrevet

Mulig jeg er et uvitende fjols, men jeg undres: gjør det vondt å få bryster? Viser til sitat under.

I dag når jeg satt i sofaen hos kjæresten min, kommer datteren hans bort og sier hun har en kul som gjør vondt.

Skrevet

Mulig jeg er et uvitende fjols, men jeg undres: gjør det vondt å få bryster? Viser til sitat under.

Ja, de blir ømme. Som med voksesmerter, bare i brystet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, de blir ømme. Som med voksesmerter, bare i brystet.

Ah, skjønner. Kjipt. Synes dere har nok smerter som det er. :/

• Liker 2
Skrevet

Ah, skjønner. Kjipt. Synes dere har nok smerter som det er. :/

Ja, haha, det er mye greier og styr med kvinnekroppen : P

• Liker 1
Skrevet

Ja, haha, det er mye greier og styr med kvinnekroppen : P

Hehe, sant. Vi gutter elsker dem, men ville hatet å være i en! ;)

Skrevet

Hehe, sant. Vi gutter elsker dem, men ville hatet å være i en! ;)

Haha! Er ikke så ille når man ikke kjenner til noe annet :P

Skrevet

:fnise: Minner om meg da jeg fikk bryster, jeg var jo helt flat plutselig fikk jeg en klump på venstre bryst og det var så ømt! Husker jeg klagde til pappa, trodde det var fremdelest ømt etter en fotballkamp. Mamma kom inn på rommet senere den kvelden etter å ha blitt tipset av pappa om at jeg nå hadde begynt å få pupper :ler:

Jeg fikk mensen på 13 årsdagen min, pappa ble så glad at jeg fikk et bursdagskort hvor han gratulerte meg. Jeg trodde jeg skulle dø :ler:

Anonymous poster hash: c1968...a06
  • Liker 1
Skrevet

Haha! Er ikke så ille når man ikke kjenner til noe annet :P

Det tror jeg på. ;)

Men det er jo litt urettferdig mot dere da, jeg drakk bare litt mange øl, og fikk bryster, men det gjorde ikke det spor vondt! :P

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Minner om meg da jeg fikk bryster, jeg var jo helt flat plutselig fikk jeg en klump på venstre bryst og det var så ømt! Husker jeg klagde til pappa, trodde det var fremdelest ømt etter en fotballkamp. Mamma kom inn på rommet senere den kvelden etter å ha blitt tipset av pappa om at jeg nå hadde begynt å få pupper :ler: Jeg fikk mensen på 13 årsdagen min, pappa ble så glad at jeg fikk et bursdagskort hvor han gratulerte meg. Jeg trodde jeg skulle dø :ler:Anonymous poster hash: c1968...a06

Haha! Hva sto det på kortet?

Skrevet

Det tror jeg på. ;)

Men det er jo litt urettferdig mot dere da, jeg drakk bare litt mange øl, og fikk bryster, men det gjorde ikke det spor vondt! :P

Hahahaha :)

Skrevet

Synes det blir kvalmt når faren begynner å klemme og kjenne på brystet til en så stor jente! Uansett hvor lute vrystet er! Dette kunne du eller moren hennes gjort , ikke en voksen mann! Perverst!

Anonymous poster hash: 86682...1fe

Slapp nå av, det er en bekymret (og litt uvitende) pappa det er snakk om, ikke Rune Øygard.

Jeg fikk mensen på 13 årsdagen min, pappa ble så glad at jeg fikk et bursdagskort hvor han gratulerte meg. Jeg trodde jeg skulle dø :ler:

Anonymous poster hash: c1968...a06

Haha, søtt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...