Gå til innhold

kollega som stresser meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har en kollega, som for det første er en helt annen type enn meg, litt krass og brå, og som gjør ting i et forrykende tempo, gjerne flere ting på en gang. Jeg gjør noen oppgaver sammen med denne personen, men merker at jeg blir veldig stresset, alt skal gå så fort og denne personen krever sitt tempo på det jeg skal gjøre, noe som ikke går for min del, jeg jobber på en helt annen måte, som jeg nødvendigvis ikke føler er noe dårligere. Jeg blir også lei meg og føler meg utilstrekkelig når denne personen viser tydelig irritasjon hvis ikke alt gjøres akkurat slik h*n vil. Føler meg litt overkjørt til tider, tips?



Anonymous poster hash: 8de07...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det i ditt tempo og ikke la deg stresse. Hvis personen er spydig eller småfrekk,kan du feks 'unnskyld,hva sa du?' Da vil mange revurdere det de har sagt og kanskje bli litt mer imøtekommende.

Jeg er en som jobber raskt,mye overtid og med flere oppgaver,men er aldri krass eller frekk med mindre noen er det mot meg. Til tider kan jeg bli lettere irritert hvis person(ene) jeg jobber med feks tar laaaange pauser,snakker i mobil samtidig som de jobber(jobber saktere og stopper opp) eller at de må få en enkel beskjed flere ganger uten å kunne fullføre det.

Er alltid hyggelig mot folk,og har lært at folk har forskjellig tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:)

er absolutt ikke slik at jeg tar mange pauser og slikt, det er bare at jeg jobber i et annet tempo og dessuten har andre oppgaver i tilegg til de jeg gjør sammen med vedkommende, Det er heller ikke slik at dette vedkommende gjør blir så mye bedre, det er bare at h*n gjør det raskere



Anonymous poster hash: 8de07...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...