Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange ungdommer (ungdomsskolen/videregående) som ALLTID skal stå foran dørene til bussen når bussen ikke er full? Det er helt umulig å gå av eller på, og det kan umulig være trygt. Faens drittunger!

Anonymous poster hash: 205eb...331
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes folk i alle aldre gjør dette, er ikke akkurat ungdom som utmerker seg her i Oslo akkurat.

• Liker 6
Gjest Carousel
Skrevet

På min buss er det ikke bare ungdommer som sperrer for utgangene. Faens drittvoksne!

• Liker 1
Skrevet

Alle gjør det her i Trondheim også. Jeg skviser meg forbi og håper de tar hintet.

Anonymous poster hash: 8aebd...8b7
Skrevet

Både i går og i dag så var det bare folk under 20 som lagde trafikkork. I dag fikk jeg nok, og spurte hvorfor de stod foran inngangen når de ikke skulle av, og da flyttet de seg heldigvis.

Den siste tiden så er det bare unge folk som lager trafikkork og de er så irriterende! Jeg blir ufin når de gjør så dumme ting. Det er ok meg eldre mennesker som har problemer med å komme seg fram i tide, men unge, normale folk burde virkelig flytte seg.

Og hvis folk sitter med skoene på setet så spør jeg alltid :" er skoene dine virkelig så rene?", og hvis de ikke forstår det, så dytter jeg beina vekk og setter meg der de har skoene (etter at jeg legger en avis e.l. der først, selvfølgelig). Jeg føler meg som en 25 år gammel kjerring!

Kjip? ja. Men seriøst... OPPFØR DERE!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 205eb...331
  • Liker 1
Skrevet

Jeg friker av folk som går av bussen fremme. PÅ fremme, AV bak.

Anonymous poster hash: 2735c...94b
Skrevet

Folk som har poser/vesker/sekker i setet ved siden av seg, når bussen er så full at folk må stå!

SKJERPINGS! Med mindre veska di har egen billett så får du ha den på fanget som vanlig folk!

:bond::rasende:

• Liker 3
Skrevet

Eller når bussen er stappfull av folk som skal av på samme stasjon, og de som står og venter på stasjonen, IKKE flytter seg slik at folk kommer seg av.

Pleier bare å gå rett på dem jeg. Skjer hele tiden i Oslo Sentrum :jolie:

Skrevet

Folk som sitter på det ytterste av to seter når bussen er full (sånn at det innerste er blokkert). Mah!
Men det som også irriterer meg er når jeg reiser med en del bagasje og har lagt fra meg ting i setet ved siden av (noe jeg kun gjør når det er mange ledige plasser), og så kommer det noen og på død og liv skal sitte ved siden av meg! Har opplevd det selv om det har vært flere ledige to-setere i nærheten. Hvorfor deeet da?

• Liker 1
Skrevet

Eller når bussen er stappfull av folk som skal av på samme stasjon, og de som står og venter på stasjonen, IKKE flytter seg slik at folk kommer seg av.

Pleier bare å gå rett på dem jeg. Skjer hele tiden i Oslo Sentrum :jolie:

Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en sånn diger tvillingbarnevogn slik at jeg virkelig kunne ha skyflet vekk de idiotene som står på stasjonen foran dørene. Det gjelder jo for øvrig ikke bare buss, men også trikk og blåtrikk.

Skrevet (endret)

Egoister alle sammen. Ungdommer er helt klart verst. Skriking, hyling, smelling med tyggis, spraying av parfyme, opptar plasser med tingene sine de ikke gidder å flytte selv om andre må stå (men den gjelder voksne også), spille musikk for hele bussen uten ørepropper, og så klart sko i setet. Jeg pleide selv å ha beina i setene da jeg var på samme alder, men jeg tok alltid av meg skoene, og var det mange på bussen fjerna jeg beina.

Endret av Klinkekula
Skrevet

Kunne vært gøy å spørre "Hva gjør man når det kommer ei dame på bussen med handlenett og et lite barn på armen, folk på 12-20 år?" Hvis en av dem hadde svart "Flytter de keitete beina mine vekk fra setet, slår av den idiotiske technoen på telefonen og oppfører meg som folk" skal jeg ta dem med ut på middag og drinker.

Skrevet

Jeg friker av folk som går av bussen fremme. PÅ fremme, AV bak. Anonymous poster hash: 2735c...94b

Hvorfor er det slik egentlig? Er jo mer naturlig å gå av fremme hvis du sitter langt framme i bussen.

Skrevet

Hvorfor er det slik egentlig? Er jo mer naturlig å gå av fremme hvis du sitter langt framme i bussen.

Fordi folk skal gå på fremme? Da hindrer man dem i å gå på, så tar ting mye lengre tid. Jeg kan forstå det når 80 år gamle damer som sitter fremst gjør det, men folk som sitter rett forran døra bak som går frem i stedet? Ser det hver gang jeg tar buss.

Skrevet

Fordi folk skal gå på fremme? Da hindrer man dem i å gå på, så tar ting mye lengre tid. Jeg kan forstå det når 80 år gamle damer som sitter fremst gjør det, men folk som sitter rett forran døra bak som går frem i stedet? Ser det hver gang jeg tar buss.

Etter min erfaring er det færre og færre som går på fremme nå, i alle fall i Bergen. Jeg går sjeldent på fremme, kun når jeg skal fylle på busskortet mitt. Er da virkelig tre innganger på bussen, og synes folk flest faktisk går på via de to bakerste inngangene... er sjeldent kø for å komme inn i fremste inngang.

Skrevet

Synes det er verre når folk ikke gir meg sitteplassen sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...