AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Jeg biter meg selv i kinnet i søvne, slik at det blir store klumper på innsiden av kinnet. Har også hatt en "strek" helt fra munnviken og helt inn med hud (eller hva det nå er på innsiden av kinnet) som jeg da på en eller annen måte har klart å fått til ved å bite meg selv. Det er veldig vondt og plagsomt med disse klumpene. Nå har jeg en stor klump rett ved munnviken. Hva kan jeg gjøre for å ikke bite meg selv? Anonymous poster hash: e3b55...9ce
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Skinne hos tannlegen. Hmm, ok. Er det ikke mulig å kjøpe hos apotek? Skal til tannlegen i midten av oktober da, men. Anonymous poster hash: e3b55...9ce
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 En skinne må støpes til. Ok. Takk for svar Anonymous poster hash: e3b55...9ce
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 En støpt bittskinne tilpasset deg er best, men sånn midlertidig fram til tannlegetimen får du kjøpt bittskinne på apoteket ja ligger på en ca 300 kr tror jeg? vel verdt å prøve om det er så ille Anonymous poster hash: a95d2...959
Missy1 Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 Måtte le litt av dette innlegget for det er som om jeg skulle skrevet det selv skinne er nok tingen ja, jeg bruker ikke det da
Gjest iGirl Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Jeg har sånn skinne som du får på apoteket. Nightguard heter den mener jeg. Funker kjempefint den, like godt som den jeg fikk støpt hos tannlegen for mange år siden (som ikke passer lenger).
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Jeg har sånn skinne som du får på apoteket. Nightguard heter den mener jeg. Funker kjempefint den, like godt som den jeg fikk støpt hos tannlegen for mange år siden (som ikke passer lenger). Åh, den skal jeg prøve! Takk! Anonymous poster hash: e3b55...9ce
Dricka Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Jeg har også det problemet. Men jeg biter meg i kinna da jeg er våken også. Fikk beskjed av tannlegen å slutte, men det har jeg ikke klart. Han har ikke nevnt noe om skinne. Men sover du på magen? Det er lettere å bite seg i kinna og bite seg foran på leppa om man ligger med ansiktet dytta ned i puta..
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Jeg har også det problemet. Men jeg biter meg i kinna da jeg er våken også. Fikk beskjed av tannlegen å slutte, men det har jeg ikke klart. Han har ikke nevnt noe om skinne. Men sover du på magen? Det er lettere å bite seg i kinna og bite seg foran på leppa om man ligger med ansiktet dytta ned i puta.. Nei, jeg føler jeg blir kvalt om jeg sover på magen.. Jeg sover på ryggen og på siden, men jeg er svært aktiv i søvne, så det er vel ett eller annet jeg gjør da slik at jeg klarer å bite meg selv. Men jeg kan ikke bare slutte å bite meg selv når jeg sover heller, for det er ikke noe jeg kontrollerer -TS Fant noe greier på det (som gjelder mens du er våken): How can i stop biting the inside of my mouth? No miracles or making potions here. It requires a conscious effort. It's nothing more than a bad habit. Stress and anxiety can be a strong contributing factor. Try to reduce your stress and if necessary and if it's too overwhelming for you to handle, consult with a therapist. https://www.healthtap.com/topics/how-do-i-stop-myself-from-biting-my-mouth-inside-when-asleep Anonymous poster hash: e3b55...9ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå