Sukkerklumpen! Skrevet 10. september 2013 #21 Skrevet 10. september 2013 Skallete menn har en sjangs her 1
Gjest zzzzz Skrevet 10. september 2013 #22 Skrevet 10. september 2013 Jeg kjenner/vet om mange menn som til og med ser bedre ut uten hår.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #23 Skrevet 10. september 2013 Skalla menn kan i ganske mange tilfeller se bedre ut enn hårete menn! Anonymous poster hash: d0f78...68c 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #24 Skrevet 10. september 2013 Vel ja ...vi faller som regel ganske bra ned i markedsverdi. Samtidig som vi kun blir et *emne* for spesielt interesserte kvinner. Anonymous poster hash: 9d706...3a3 TS her. Jeg er egentlig ikke interessert i menns subjektive oppfatning da denne sannsynligvis gjenspeiler eget selvbildet enn den objektive realitet. Personlig har jeg opplevd å få bedre drag på damene med økende alder og minkende hår, men om det er alderstillegget som er større enn hårtaps-fradraget som gjør meg mer "populær" eller om det i det hele tatt eksisterer et "hårtaps-fradrag" vet jeg ikke. Jeg vet jo ikke om jeg hadde hatt bedre drag på damene om jeg hadde hatt en full hårmanke. Anonymous poster hash: 3188d...8b6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #25 Skrevet 10. september 2013 Jeg er utrolig glad i hår (på hodet), og det er omtrent det første jeg legger merke til ved en mann. Litt synd at jeg kun faller for menn med mye hår, for det begrenser jo utvakget kraftig. Men jeg kan ikke styre hva jeg tiltrekkes av. Jeg synes verken Vin Diesel eller Bruce willis er kjekke. Alle har sine preferanser. Jeg synes derimot ikke at skallede menn er stygge. Eller, noen er jo det, men da skyldes det ikke manglende hår hehe. Kvinne 27 år. Anonymous poster hash: 11931...59b 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2013 #26 Skrevet 10. september 2013 Jeg mista håret ganske raskt i slutten av 20årene ..når er jeg 33år og har selv for lengst akseptert situasjonen jeg befinner meg i som *skalla* mann. Er ikke akkurat feit men enda ganske bra trent.. Noe særlig attraktiv er jo ikke lengre pga dette, det går litt mye i preferanser mot den metro-seksuelle mannen her i Norden hva jeg har skjønt blant kvinner flest. Personlig så bryr jeg meg ikke at jeg har blitt skalla, kunne jo blitt rammet av verre ting. Men en merker jo forskjellen på *før* og nå da angående hvordan damer oppfatter meg. Utenfor Norden virker det som det er større spekter av hva som blir foretrukket, det er nok et litt for lite marked for oss skalla her oppe. Må litt ut i den store verden tror jeg å se oss om mer Anonymous poster hash: 9d706...3a3 Ja, det er også min oppfatning. Jeg har måtte klippet meg helt kort nå siden jeg har mistet så mye hår, og jeg er bare 27 år gammel. Det er helt vanvittig hvor mye det skal ha å si på attraktivitet. Alle venner og bekjente har bemerket at jeg har en hodeform som gjør at jeg kler denne sveisen veldig bra, men likevel merker jeg en stor nedgang i oppmerksomhet. Jeg er som luft for jenter, de enten vil ikke se meg eller ser meg ikke. Sånn var det ikke før. Jeg har en teori om at dette med hårtap kanskje ikke er så turn-off hvis man er oppe i 30-årene, men ikke vet jeg... Anonymous poster hash: 156aa...d15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #27 Skrevet 11. september 2013 Ja, det er også min oppfatning. Jeg har måtte klippet meg helt kort nå siden jeg har mistet så mye hår, og jeg er bare 27 år gammel. Det er helt vanvittig hvor mye det skal ha å si på attraktivitet. Alle venner og bekjente har bemerket at jeg har en hodeform som gjør at jeg kler denne sveisen veldig bra, men likevel merker jeg en stor nedgang i oppmerksomhet. Jeg er som luft for jenter, de enten vil ikke se meg eller ser meg ikke. Sånn var det ikke før. Jeg har en teori om at dette med hårtap kanskje ikke er så turn-off hvis man er oppe i 30-årene, men ikke vet jeg... Anonymous poster hash: 156aa...d15 Ja vet, har hatt mange erfaringer med dette. Det er litt det samme som med *høyde* hvor det for noen kvinner er en definitiv dealbreaker. Ikke at jeg er *lav* med 190 men poenget er det samme. I starten tenkte jeg ikke så mye over det, etterhvert som man også fikk noen erfaring rundt det så ble jeg litt overrasket selv. Ble generelt sett oppfattet på en helt annen måte. Ikke så mye å gjøre med det, Kan jo være det ordner seg ..selv om det blir litt det samme som å håpe på å vinne i lotto til uke Måtte vært greit å vært kvinne, de slipper å uro seg over det. Er mange av dem som sier at vi må da tåle å miste hår. Uten å egentlig kunne sette seg inn i situasjonen hvor de f.eks hadde opplevd å bli blanke på hode. Anonymous poster hash: 9d706...3a3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #28 Skrevet 11. september 2013 Jeg kjenner/vet om mange menn som til og med ser bedre ut uten hår. Det har liten verdi å si det der av ren medlidenhet ..hehe Anonymous poster hash: 9d706...3a3
Gjest zzzzz Skrevet 11. september 2013 #29 Skrevet 11. september 2013 Det har liten verdi å si det der av ren medlidenhet ..hehe Anonymous poster hash: 9d706...3a3 Nå mente jeg det tilfeldigvis da. Eller så hadde jeg ikke sagt det.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2013 #30 Skrevet 11. september 2013 Men hvorfor blir da skallet ofte brukt for å beskrive en stygg mann? Anonymous poster hash: 3188d...8b6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2013 #31 Skrevet 14. september 2013 Ja vet, har hatt mange erfaringer med dette. Det er litt det samme som med *høyde* hvor det for noen kvinner er en definitiv dealbreaker. Ikke at jeg er *lav* med 190 men poenget er det samme. I starten tenkte jeg ikke så mye over det, etterhvert som man også fikk noen erfaring rundt det så ble jeg litt overrasket selv. Ble generelt sett oppfattet på en helt annen måte. Ikke så mye å gjøre med det, Kan jo være det ordner seg ..selv om det blir litt det samme som å håpe på å vinne i lotto til uke Måtte vært greit å vært kvinne, de slipper å uro seg over det. Er mange av dem som sier at vi må da tåle å miste hår. Uten å egentlig kunne sette seg inn i situasjonen hvor de f.eks hadde opplevd å bli blanke på hode. Anonymous poster hash: 9d706...3a3 Ja, det er litt synd igrunn. Ser jo nå at jeg burde ha skaffet meg en kjæreste da jeg faktisk hadde en fin hårmanke og jentene stod i kø. Men men, gjort er gjort! Får vel bare holde seg i form og håpe at 30-årene blir bedre. Sånn det er nå så ser det ikke akkurat lyst ut i alle fall. Heldig du som i alle fall har høyden på din siden. Jeg er kun 180 cm, noe som gjør meg litt vel anonym i visse sammenhenger. Tror ikke vi bør gå inn på hvilket kjønn som har det best for det er nok en diskusjon vi aldri blir ferdig med. Anonymous poster hash: 156aa...d15
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #32 Skrevet 16. september 2013 Ja, det er litt synd igrunn. Ser jo nå at jeg burde ha skaffet meg en kjæreste da jeg faktisk hadde en fin hårmanke og jentene stod i kø. Men men, gjort er gjort! Får vel bare holde seg i form og håpe at 30-årene blir bedre. Sånn det er nå så ser det ikke akkurat lyst ut i alle fall. Heldig du som i alle fall har høyden på din siden. Jeg er kun 180 cm, noe som gjør meg litt vel anonym i visse sammenhenger. Tror ikke vi bør gå inn på hvilket kjønn som har det best for det er nok en diskusjon vi aldri blir ferdig med. Anonymous poster hash: 156aa...d15 Evolusjonen forklarer dette med hårtap for menn med at den gjør oss mindre attraktive slik at vi skal være trofaste og oppdra ungene vi allerede har sammen med familien. Det tragiske er at jeg aldri kom i den posisjonen. Så da sliter man litt kan du si, Undervurderte min egen holdbarhetsdato på markedet :\ Det med høyden har ikke så mye å si, om du er 180 eller 188 er noenlunde det samme. Er ikke høye nok noen av oss til å score noen bonus poeng til å veie opp for hårmanken desverre Anonymous poster hash: 9d706...3a3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #33 Skrevet 16. september 2013 Evolusjonen forklarer dette med hårtap for menn med at den gjør oss mindre attraktive slik at vi skal være trofaste og oppdra ungene vi allerede har sammen med familien. Det tragiske er at jeg aldri kom i den posisjonen. Så da sliter man litt kan du si, Undervurderte min egen holdbarhetsdato på markedet :\ Det med høyden har ikke så mye å si, om du er 180 eller 188 er noenlunde det samme. Er ikke høye nok noen av oss til å score noen bonus poeng til å veie opp for hårmanken desverre Anonymous poster hash: 9d706...3a3 Det tragiske er at du aldri lærte å skrive begripelig. Anonymous poster hash: 1e2da...3cc 1
Gjest Arbeider Skrevet 16. september 2013 #35 Skrevet 16. september 2013 (endret) Jesus h christ, greit at man har mindre draget som skalla og ung, men det er ikke som dere er spedalske. Mistet håret mitt da jeg var 20. Endret 16. september 2013 av Arbeider
Gjest Blomst83 Skrevet 16. september 2013 #36 Skrevet 16. september 2013 Nei. *understreke med bilde* Anonymous poster hash: 9b4a2...dde Og
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #37 Skrevet 15. april 2017 Ja, veeeeldig stygge......:) Anonymkode: 7b003...fe5 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #38 Skrevet 16. april 2017 Etter min mening er skallede menn akkurat like fine som menn med hår. Hår, eller mangelen på hår, er vel en av de siste tingene jeg tenker på når jeg velger en mann. Anonymkode: 14155...258 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #39 Skrevet 16. april 2017 Menn (mennesker generelt) ser ikke bra ut uten hår. Anonymkode: eb3d3...19d 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #40 Skrevet 16. april 2017 Skallede menn er ikke noe for meg. De er ikke stygge, men ikke attraktive i mine øyne. Jeg liker hår på en mann. Like ikke måne eller tynt hår heller. Anonymkode: c2aa6...225 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå