AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #1 Skrevet 5. september 2013 Når jeg leser her inne om kvinners beskrivelse av uattraktive menn blir de ofte beskrevet som "feit og skallet". Er skallet i utgangspunktet stygt for dere kvinner? Feit kan jeg forstå er uattraktivt, for det synes jeg selv, men som skallet mann er det litt frustrerende å bli plassert i samme bås som feite da det ene er noe man ikke kan gjøre noe med mens det andre er selvforskyldt. Det finnes mange skallede menn som tar vare på seg selv, men er man sjanseløs uansett hvis man er skallet? Anonymous poster hash: 3188d...8b6
Sobrius Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Neida. En attraktiv mann er som regel kjekk selv om han mister håret sitt. Men en mann som i utgangspunktet er overvektig osv blir som regel ikke så mye bedre om han mister håret. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2013 #3 Skrevet 5. september 2013 Kjenner mange fyrer uten hår som er lekre. 2
Gjest Arbeider Skrevet 5. september 2013 #4 Skrevet 5. september 2013 De fleste ser vel bedre ut med tykt hår uten viker. Men hadde blitt lite menn på kvinnene om de ikke godtok skallede menn: Baldness currently affects up to 30 percent of men by the age of 30 and more than 50 percent by 50, according to researchers at Palacky University in the Czech Republic. One large-scale study in Victoria showed that baldness affects 73.5 percent of men over the age of 80. So the answer to the question is most probably yes. Eventually http://health.ninemsn.com.au/menshealth/grooming/695086/the-bald-truth
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2013 #5 Skrevet 5. september 2013 Ikke sjanseløs hos meg hvertfall.
Berit Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Veldig flott med menn som er skallet og ser sporty, sunn og frisk ut. 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #7 Skrevet 5. september 2013 De fleste ser vel bedre ut med tykt hår uten viker. Men hadde blitt lite menn på kvinnene om de ikke godtok skallede menn: Baldness currently affects up to 30 percent of men by the age of 30 and more than 50 percent by 50, according to researchers at Palacky University in the Czech Republic. One large-scale study in Victoria showed that baldness affects 73.5 percent of men over the age of 80. So the answer to the question is most probably yes. Eventually http://health.ninemsn.com.au/menshealth/grooming/695086/the-bald-truth Men det er forskjell på skallet og skallet. Det studien sier er at 30 % av menn har begynt å miste håret rundt 30 års alderen, men det er langt fra så mange menn som man ville definert som skallet. Jeg tenkte i åpningsinnlegget mitt på menn som hadde mistet så mye at de enten må gå med en skikkelig måne eller rake alt av. Personlig gjør jeg det siste. Er selv i starten av 30 årene. Grunnen til at jeg spør er at alltid når det skal skal defineres en stereotypisk stygg mann er definisjonen feit og skallet. Anonymous poster hash: 3188d...8b6
Cessa74 Skrevet 5. september 2013 #8 Skrevet 5. september 2013 Liker best menn med hår. Men det er mer attraktivt å være helt skalla og 3 dagers skjegg enn de som desperat prøver å beholde sitt hår med viker til bak øra og noen hårstrå på toppen.. 6
TheHairyToothfairy Skrevet 5. september 2013 #9 Skrevet 5. september 2013 Ikke si dette til bruce willis. han kommer og banker deg. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #10 Skrevet 5. september 2013 Skallede menn kan være kjekke, men det finnes noen som passer bedre til det enn andre. Måne synes jeg derimot ikke er fint. Anonymous poster hash: f78f0...2e6 2
Ms.Mx Skrevet 5. september 2013 #11 Skrevet 5. september 2013 Skallede menn er super sexy, men det hjelper ikke å bare være skalled, de må være sexy og 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #12 Skrevet 5. september 2013 Nei, skallede menn kan være superkjekke, det er liksom resten av pakka som teller for eller i mot. Den feit-og-skalla stereotypen er nok bare at det er flere uattraktive trekk. Min samboer mister håret tidlig(ligger i familien hans), så han blir jo å barbere hodet til slutt. Og det plager ham voldsomt, som jeg kan ha forståelse for, men det er jo bare hår:) Han er råsexy og jeg elsker ham uansett^^, Anonymous poster hash: b55f6...fc8 1
Hedda-78 Skrevet 5. september 2013 #13 Skrevet 5. september 2013 Jeg foretrekker skallede menn! Synes det er utrolig sexy. Men det må ikke være måne, de må max ha 2 mm sveis på det resterende håret. Min mann var skallet da jeg traff ham, og han er den mest sexy jeg vet om. En slags blanding av Bruce Willis og Vin Diesel 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #14 Skrevet 5. september 2013 Jeg foretrekker skallede menn! Synes det er utrolig sexy. Men det må ikke være måne, de må max ha 2 mm sveis på det resterende håret. Min mann var skallet da jeg traff ham, og han er den mest sexy jeg vet om. En slags blanding av Bruce Willis og Vin Diesel Ai. Testosteron-bombe much ? Anonymous poster hash: 35b1f...378 1
Pearl2.0 Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 Hell no! Kjenner mange kjekke skalla menn Er ikke særlig bekymret for om mannen mister håret heller, er da fint lite å gjøre noe med. Er hår et sårt tema for menn? Med tanke på å miste det mener jeg? 1
DSilva21 Skrevet 5. september 2013 #16 Skrevet 5. september 2013 Skalla menn er som andre menn, noen er kjekke, andre ikke. For meg kommer det an på hodeformen også. ' 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #17 Skrevet 9. september 2013 Når jeg leser her inne om kvinners beskrivelse av uattraktive menn blir de ofte beskrevet som "feit og skallet". Er skallet i utgangspunktet stygt for dere kvinner? Feit kan jeg forstå er uattraktivt, for det synes jeg selv, men som skallet mann er det litt frustrerende å bli plassert i samme bås som feite da det ene er noe man ikke kan gjøre noe med mens det andre er selvforskyldt. Det finnes mange skallede menn som tar vare på seg selv, men er man sjanseløs uansett hvis man er skallet? Anonymous poster hash: 3188d...8b6 Jeg mista håret ganske raskt i slutten av 20årene ..når er jeg 33år og har selv for lengst akseptert situasjonen jeg befinner meg i som *skalla* mann. Er ikke akkurat feit men enda ganske bra trent.. Noe særlig attraktiv er jo ikke lengre pga dette, det går litt mye i preferanser mot den metro-seksuelle mannen her i Norden hva jeg har skjønt blant kvinner flest. Personlig så bryr jeg meg ikke at jeg har blitt skalla, kunne jo blitt rammet av verre ting. Men en merker jo forskjellen på *før* og nå da angående hvordan damer oppfatter meg. Utenfor Norden virker det som det er større spekter av hva som blir foretrukket, det er nok et litt for lite marked for oss skalla her oppe. Må litt ut i den store verden tror jeg å se oss om mer Anonymous poster hash: 9d706...3a3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #18 Skrevet 9. september 2013 Hell no! Kjenner mange kjekke skalla menn Er ikke særlig bekymret for om mannen mister håret heller, er da fint lite å gjøre noe med. Er hår et sårt tema for menn? Med tanke på å miste det mener jeg? Vel ja ...vi faller som regel ganske bra ned i markedsverdi. Samtidig som vi kun blir et *emne* for spesielt interesserte kvinner. Anonymous poster hash: 9d706...3a3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #19 Skrevet 9. september 2013 (endret) Nei. *understreke med bilde* http://www.nrk.no/lydverket/wp-content/uploads/2009/09/hc3b8yem-484x347.jpg Anonymous poster hash: 9b4a2...dde Endret 16. september 2013 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2013 #20 Skrevet 9. september 2013 Det kommer opp slike tråder stadigvekk. begynner å bli slitsomt..... Men jeg kan si det igjen jeg. Skallete mannfolk er sexy. Jeg liker skalla mannfolk, jeg er som regel sammen med de som er skalla. og jeg er tidlig 20 åra. Anonymous poster hash: 12e2b...661
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå