Gå til innhold

Sykemeldt og besøk av sjefen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt og sjefen vil komme til meg for å hente en nøkkel. Er dette ok? Kjenner at jeg ikke har særlig lyst til å ha sjefen på døra slik jeg ser ut nå - i tillegg så er jeg sykemeldt og sjefen vet ikke hvorfor. Føler dette er skikkelig ubehagelig :(



Anonymous poster hash: a0712...72e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er alternativet da? Sjefen må jo uansett ha nøkkelen.



Anonymous poster hash: 55f4c...923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alternativet? Regner med at det her er en nøkkel til å låse opp kontoret med, noe du ikke trenger hvis du er sykemeldt.



Anonymous poster hash: bb32d...2b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be ett familiemedlem om å levere nøkkelen til sjefen din på jobben :)

Ja, tenker på det jeg også. Synes ikke det er noe gøy å få besøk av han når jeg er slik jeg er nå.. Har vært syk i en uke og er stadig ikke bedre. Ser ikke uuuut og har mest lyst til å være alene i dette mørke rommet.

Anonymous poster hash: a0712...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare til å åpne døra såvidt på gløtt og gi ham nøkkelen, så ser ikke sjefen stort? Om du ser så ille ut er det jo forsåvidt ikke noen katastrofe det heller, du er jo tross alt syk. Ingen forventer at du skal se nystriglet ut når du er syk.



Anonymous poster hash: 55f4c...923
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, tenker på det jeg også. Synes ikke det er noe gøy å få besøk av han når jeg er slik jeg er nå.. Har vært syk i en uke og er stadig ikke bedre. Ser ikke uuuut og har mest lyst til å være alene i dette mørke rommet.

Anonymous poster hash: a0712...72e

Er du forelsket i sjefen din ettersom du ikke tør å vise deg for ham når du er syk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenker på det jeg også. Synes ikke det er noe gøy å få besøk av han når jeg er slik jeg er nå.. Har vært syk i en uke og er stadig ikke bedre. Ser ikke uuuut og har mest lyst til å være alene i dette mørke rommet.

Anonymous poster hash: a0712...72e

Det er jo egentlig det letteste :) event. noen du stoler på som kan levere den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...