Gå til innhold

Klamydia og vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er kanskje det rareste dere har hørt her inne, men I need to know. Jeg er bifil og har en jente friend with benefits og en guttefriendwith benefits. Gutten ga meg klamyida, og jeg bare lurer på om jenta bruker samme vibrator som meg, kan hun få klamydia da? Evnt hva kan jeg gjøre for å unngå det? Vaske den i kokende vann? vær så snill svar fort. krise

Anonymous poster hash: 6536d...f63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? :(

Skrevet

klamydia dør som regel etter kort tid på en vibrator. la være å bruke den en stund, å er du veldig usikker etter dette så bruk en kondom utenpå (funker). la vibratoren ligge der det er tørt og smør de inn med antibaktriell for leketøy (noe jeg håper du gjør uansett) etter hver gang.

Anonymous poster hash: 01431...b1d
Skrevet

klamydia dør som regel etter kort tid på en vibrator. la være å bruke den en stund, å er du veldig usikker etter dette så bruk en kondom utenpå (funker). la vibratoren ligge der det er tørt og smør de inn med antibaktriell for leketøy (noe jeg håper du gjør uansett) etter hver gang.

Anonymous poster hash: 01431...b1d

å tusen takk! lifesaver

Skrevet

Husk at klamydia kan smitte ved kontakt mellom slimhinnene, så hvis dere har vært veldig nær hverandre kan det ha smittet likevel. Man må ikke "oppi der" liksom.

Anonymous poster hash: 535f2...120
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...