AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 En god venninne har lungekreft (får cellegift). Hun har flere ganger snakket om spaopphold.. Så har lyst til å overraske henne med det til bursdagen hennes. Hva slags behandling kan være bra for henne? Er det noen behandlinger hun ikke bør ta? (Jeg har lest noe om at ikke alt mulig er bra å gjøre når man har kreft, men husker ikke om noen av behandlingene på spa var blant de tingene..) Selv tenker jeg at ansiktsbehandling kunne vært noe. Eller kanskje massasje.. Men hva slags? Hun har blitt veldig tynn. Det kan ikke være noe som er for "hardhendt" eller for varmt (hun har blitt ganske var på temperatur, spiser kaldere mat enn før, vasker hendene i kaldere vann enn før osv.) Hun er også litt rastløs, så en behandling bør nok vare maks en halvtime. Tips mottas med takk! Anonymous poster hash: 1dad6...526
happiest Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Hva med fotmassasje/pedikyr? Eller manikyr? Ansiktsbehandling er sikkert bra også! Du kan jo ringe og si i fra til behandlerern om at hun må være forsiktig med ditt og datt, slik hun er forberedt. For en skikkelig snill og god venninne hun har!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Pedikyr kunne kanskje vært noe ja! Hun er skikkelig snill og god, fortjener det beste. Anonymous poster hash: 1dad6...526
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå