frøkenkoz Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 I den byen jeg bor i har vi en plass for folk med dårlig råd.et sammlingspunkt.og de sitter og får mat og kaffe etc.selve plassen er ikke noe å si på.men det er slitne sofa, gamle tinger.så jeg med alt for mye fritid for øyeblikket holder på å tenker hva kan jeg gjøre ? Vi har mange bedrifter her i byen.går det ant å ringe rundt å høre om de kan være med å "sponse" ? Jeg synes forferdelig synd i de menneskene som er der.å da tenker jeg på småbarnsfamilier å alenemødre som går å henter mat å slikt der ?jeg snakket så vidt med en av de frivillige der for mange måneder siden.vi snakket akkurat om det at det var folk med barn som var der å hentet mat.spesielt i juletidene.men hva kan jeg gjøre ? Er det mulig å ringe bedrifter å høre om sponsing.må sikkert snakke med politiet først da...? Noen som har vært borti det samme ?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. september 2013 #2 Skrevet 5. september 2013 Jobber du for en av disse organisasjonene? Eller er du bekymret for de fattige som privatperson? Er du arbeidsledig siden du har alt for mye fritid? Det er klart det er synd på de som må henvende seg til slike steder, men om du er en privatperson som ikke jobber der så ville jeg i første omgang kontaktet de som er sjefene på disse stedene. Høre med dem om de ikke har noen avtaler med bedrifter og slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå