Gå til innhold

Syke historier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var i militæret, på rekrutten, så var det en veldig merkelig fyr i troppen min.

En gang sa han at han hadde et dverghamster som hadde blitt 2år gammel. Fordi hamstere visstnok ikke skulle bli så gammel så hadde han ved siste perm putta hamsteret i mikroen for å ta livet av den før han dro tilbake til rekrutten O.o

Om dette var sant vet jeg ikke, men fyren var helt sjuk i huet. Han sa han skulle tenne på oss mens vi sov, vi fant deretter brente fyrstikker i sengene våre. Han sa han skulle knekke nakken på en måke og stappe den ned i halsen vår og han prøvde gjentatte ganger å "bryte seg inn" på rommet vårt.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Husker jeg ble så satt ut av hele den hamsterhistorien og ofte popper det opp i hodet mitt igjen.

Anonymous poster hash: f1405...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Say whaaaat? Han høres jo helt forstyrret ut.

Ja det mener jeg og. Meldte ifra til sjefen i troppen fordi jeg syns det var utrolig ubehagelig å ligge vedsidenav en sånn person med AG3 og skarpt på skytebanen, men sjefen bare lo av meg O.o

Godt jeg ikke måtte tjenestegjøre med han et helt år.

Ts

Anonymous poster hash: f1405...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Ja det mener jeg og. Meldte ifra til sjefen i troppen fordi jeg syns det var utrolig ubehagelig å ligge vedsidenav en sånn person med AG3 og skarpt på skytebanen, men sjefen bare lo av meg O.o

Godt jeg ikke måtte tjenestegjøre med han et helt år.

Ts

Anonymous poster hash: f1405...06b

Hva gjør slike mennesker i forsvaret? Er jo ikke forsvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør slike mennesker i forsvaret? Er jo ikke forsvarlig.

Forsvaret burde vært frivillig for begge kjønn, dermed ville vi hatt mye mer kompetente folk og færre av de sjuke jævlene. De spiller sjuke for å dimme tidlig og når forsvaret tviholder på de for å straffe de så ender de opp med å faktisk bli helt psyko.

Mens jeg var i førstegangstjenesten var den en som "skøyt av seg" hodet med AG3 :-/

Ts

Anonymous poster hash: f1405...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør slike mennesker i forsvaret? Er jo ikke forsvarlig.

PUN! :danse:

TS: ...sykt :sjokkert:

Anonymous poster hash: 06824...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen venner eller bekjente som selv har gjort noe alvorlig med dyr, så alt dette er saker som er tatt opp i media, ikke saker jeg kjenner personlig.

Lokalt:

-en mann ble hentet av politiet da han var blitt gal(veldig kort fortalt), da fant de 20-30 døde katter i huset. I tillegg til orm i senga.

-en stund var det store problemer med at unger sprutet sennep i rompa på katter så de døde.

Andre:

-en periode var det "in" å stappe forskjellige dyr i mikroen på fest. Til dyrene var døde. Husker blender også ble brukt.

-han som nylig kastet hunden innelåst i ett bur på vannet.

Jeg får så vondt inni meg :(

Anonymous poster hash: 395b0...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-en stund var det store problemer med at unger sprutet sennep i rompa på katter så de døde.

Hva løste problemet? Gikk de over til å bruke ketchup? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er meget mulig de brukte ketchup, ikke sennep! Er ikke så veldig inne i hva som dreper katter. Men visste det var noe å ha på pølsa, og at der umulig kunne være sprøløk ;)

Hva løste problemet? Gikk de over til å bruke ketchup? :)

Anonymous poster hash: 395b0...ef6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...