Gå til innhold

LOPPER invaderer huset mitt!!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

kattene mine har drasset inn lopper i stua mi! kattene har jeg sprayet med antiloppespray som også holder dem immune pluss loppehalsband....

huset mitt har jeg sprayet med antiloppespray men jeg har nettopp lest at loppespray er bortkastet!!! at loppene alltid klarer å gjemme seg og legge egg uansett hvor masse jeg sprayer!

noen flere som har hatt dette problemet? må jeg få en skadedyrekspert her? er dette dyrt???? er det noe annet billig jeg kan gjøre??? hjelp hjelp!!!!! ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann icon_smile.gif

Det finnes ikke lopper som går på hund eller katt i Norge. Derimot finnes det fugleloppe, men disse kan ikke leve lenge på hund, katt eller menneske. Fugleloppene biter, men kan ikke legge egg på annet enn fugler, flaggermus eller piggsvin.

Jeg tror at katta di har vært på fuglejakt eller fortsatt bedriver denne aktiviteten hvis du stadig ser nye lopper.

Kanskje det er lus du har fått? Loppene er flattrykte fra sidene, mens lusa er flattrykt oven- og nedenfra. Lus kan leve på hund, katt eller mennenske, men kan lett fjernes med et bad med spesialmidler. Ta kontakt med veterinær og få h*n til å se på saken, men informer om tilfellet slik at du ikke smitter andre på venteværelset...

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skumlihumli

vi har alt hatt en skadedyrmann her. han spraya gift utblanda i vann her i huset... kosta ca 450 kr....

lopper lus.... samme dritten det :( vanskelige å drepe er de uansett når du har en mellom fingra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...