Gjest Jon Are Skrevet 5. september 2013 #22 Skrevet 5. september 2013 Jeg synes hun er pen. Nydelige øyne og en sensuell munn. Stolt skal du være om du ligner på henne. Med hilsen fra: Jon Are
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #23 Skrevet 5. september 2013 Fine øyne da. Vet ikke om så mange fra Bangladesh som har blågrønne øyne. Anonymous poster hash: 644ee...089
Marie90 Skrevet 8. september 2013 #25 Skrevet 8. september 2013 Jeg synes hun har ganske maskuline trekk og i tillegg ganske mye sminke..så nei, jeg synes ikke hun er attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2013 #26 Skrevet 8. september 2013 Så utrolig merkelig å bruke henne som eksempel. Hun har jo et noe spesielt utseende. Og dersom du ikke ligner en gang er det jo ingen grunn til å sammenligne deg med henne. Det blir som om jeg skulle føle meg personlig truffet hvis noen ikke synes Pamela Anderson er pen, fordi jeg har samme hår- og øyenfarge som henne. Anonymous poster hash: d0794...a41
Gjest meandI Skrevet 10. september 2013 #27 Skrevet 10. september 2013 Forferdelig! Meen, jeg synes mørkhudete jenter med mørkt hår og brune øyner, kan være veldig pene! Ta Shay Mitchell som et eksempel. Føler du deg truffet av at gutta ikke synes noe om hu derre Saera Kahn, burde jo mange jenter i Norge følt seg truffet om en gutt ikke syntes *ei* blond jente med blå øyner var pen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå