AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Hva kan det bety at man gråter etter orgasme? Er det andre som har opplevd det? Opplever det veldig ofte. Det er akkurat som om mange undertrykte følelser kommer opp da. Har hatt en vanskelig oppvekst. Anonymous poster hash: 73334...20c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Jeg har opplevd det ved nesten-orgasme. Aner ikke hva det kommer av, men herremannen synes det er særdeles ubehagelig. Anonymous poster hash: 91779...4c4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Hva kan det bety at man gråter etter orgasme? Er det andre som har opplevd det? Opplever det veldig ofte. Det er akkurat som om mange undertrykte følelser kommer opp da. Har hatt en vanskelig oppvekst.Anonymous poster hash: 73334...20c Har vært borti dette. Kanskje det var deg? Hun fikk det kun med meg. Dvs, ikke ved onanering. Det var en VOLDSOM reaksjon. Var som om 3 timer med gråting kom ut på en gang. Gjorde ikke meg så mye. Kom ved et par tilfeller ut som latterkrampe også. Hun hadde blitt voldtatt og ikke hatt sex etter det, så godt mulig det var sterke og undertrykte følelser i sving. Anonymous poster hash: c1462...35e 2
Gjest Lille-pus Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Ikke uvanlig.... Orgasmen er en sikkerhetsventil som åpner for følelser 'under lokk'.... Vært der selv en gang. Sørg for at partner forstår og holder deg... lenge og varmt... 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Synes dette høres veldig sært ut. Hvis min sexpartner hadde tatt til tårene hadde jeg nok blitt veldig satt ut Anonymous poster hash: 11b81...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Synes dette høres veldig sært ut. Hvis min sexpartner hadde tatt til tårene hadde jeg nok blitt veldig satt ut Anonymous poster hash: 11b81...fd3 Hulk, snufs, det var deilig, jeg loooooohohohohver at det var snufs HUUUUUUUUUUUUULK deilig, jeg bare... jeg bare BUUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUUHUHUUUUU!! Joda, kjempe kompliment :D Anonymous poster hash: b897b...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Hva kan det bety at man gråter etter orgasme? Er det andre som har opplevd det? Opplever det veldig ofte. Det er akkurat som om mange undertrykte følelser kommer opp da. Har hatt en vanskelig oppvekst.Anonymous poster hash: 73334...20c Ikke uvanlig Jeg opplevde det i en periode hvor jeg hadde det innmari tøft pga sykdom i nær familie, og sikkert gikk og holdt mye inni meg. Var skikkelig forfjamsa første gangene det skjedde - for "neeei jeg er ikke lei meg, det var så deeeeilig, snufs" Var som om orgasmen åpna opp for alle de følelsene jeg ikke turte å kjenne på i hverdagen. Og dess bedre orgasmer, dess mer grein jeg. Anonymous poster hash: bd878...342 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Takk for gode svar Da er jeg ikke helt alene om dette. Tror også det kan komme av undertrykte følelser.Anonymous poster hash: 73334...20c 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Har vært borti dette. Kanskje det var deg? Hun fikk det kun med meg. Dvs, ikke ved onanering. Det var en VOLDSOM reaksjon. Var som om 3 timer med gråting kom ut på en gang. Gjorde ikke meg så mye. Kom ved et par tilfeller ut som latterkrampe også. Hun hadde blitt voldtatt og ikke hatt sex etter det, så godt mulig det var sterke og undertrykte følelser i sving. Anonymous poster hash: c1462...35e Jeg har aldri grått i tre timer, heldigvis. Bare noen minutter. Så det var nok ikke meg Anonymous poster hash: 73334...20c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Hulk, snufs, det var deilig, jeg loooooohohohohver at det var snufs HUUUUUUUUUUUUULK deilig, jeg bare... jeg bare BUUHUHUHUHUHUHUHUHUHUHUUHUHUUUUU!! Joda, kjempe kompliment :D Anonymous poster hash: b897b...5ef Det der sa jeg faktisk ordrett en gang På ONS, faktisk! Fyren satt og klappet meg tafatt på ryggen en stund, før han snek seg stille ut Anonymous poster hash: 52ee0...834 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Hadde en kjæreste som går etter orgasme. Det ble for sært for meg, så ble lite sex etterhvert. Anonymous poster hash: f9ab4...8d6
Fantasier Skrevet 6. september 2013 #12 Skrevet 6. september 2013 Jeg var sammen med en dame i fire år. Hun fikk sterke orgasmer og tårekanalene åpnet seg. Det var gledestårer. Likte å kysse henne på kinnet etterpå, salt. Var så vant med reaksjonene hennes, så det var bare deilig. Vi snakket om det og så på det, som hennes ekte naturlige følelser. Hun hadde ikke noen problemer eller innestengte følelser. 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #13 Skrevet 6. september 2013 Har grått mye etter orgasme. Ingen undertrykte følelser, opplever det bare som om alt godt kommer til overflaten, og gråten flommer over. Kan begynne å gråte når jeg sliter meg totalt ut også, for eksempel ved makspulstest eller når jeg gir absolutt alt jeg har på en Crossfit-økt. Er nok en gråter, og tror ikke det er uvanlig eller at det er nødt til å forbindes med vond barndom eller undertrykte følelser. Anonymous poster hash: 3d311...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #14 Skrevet 6. september 2013 Vil vel ikke kalle det statistisk sett vanlig, men det er ikke "psykt" heller. Jeg har snakka med folk som griner, får latter anfall, besvimer og whatnot når de får orgasme uten at de vet hvorfor. Så er jo ikke farlig, men om det virkelig plager deg kan det jo kanskje være noe å snakke med legen om neste gang man er der. Anonymous poster hash: 51437...1b7
Gjest Raindrops Skrevet 6. september 2013 #15 Skrevet 6. september 2013 Jeg har gjort alt fra å ta til tårene til å le hysterisk, og synes det er helt greit. I mitt tilfelle var det nok ikke snakk om undertrykte følelser, men heller et resultat av grensepushing, selv om det kan relateres i større eller mindre grad. Det kan kanskje være litt vanskelig å skjønne hvorfor jeg ser tilbake på det som en god opplevelse, men jeg gjør nå det likevel. 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. september 2013 #16 Skrevet 6. september 2013 (endret) Håper ikke fyren jeg har sex med kommer til å gråte. Noe så sinnsykt turnoff og teit Endret 6. september 2013 av Mortem 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. september 2013 #17 Skrevet 6. september 2013 Tror ikke det er veldig uvanelig for damer. Må ærlig inrømme at jeg ble veldig usikker og litt utilpass første gang jeg opplevde det men... Kan virke som veldig sterke sanseintrykk tar litt overhånd og følelser klare å snike seg forbi de vanlige barrierene rett etter klimas noen ganger.... <Reboot>< Memory-error> 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #18 Skrevet 6. september 2013 Det skjer innimellom. Veldig merkelig. Kan ikke si at jeg har noen undertrykte følelser som jeg vet om, men det skjer bare når vi har hatt sex som er bedre og heftigere enn vanlig, og orgasmen var langt sterkere enn vanlig. Det har absolutt ingenting med tristhet å gjøre, det kjennes mer som hvis jeg gråter av lettelse. Og det er det kanskje også, orgasmen er en lettelse av innestengt kåthet og spenning? Det pleier ikke å vare så lenge, sitter ikke og hulker i timesvis. Mannen min har skjønt at det har sammenheng med kvaliteten på sexen, så han blir egentlig litt kry når jeg gråter etterpå Anonymous poster hash: 96e01...933 3
Gjest Riskjeks Skrevet 6. september 2013 #19 Skrevet 6. september 2013 Har aldri grått i timesvis, men det hender i blant at det kommer noen tårer etter et samleie/orgasme. Tror ikke det er helt uvanlig.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #20 Skrevet 6. september 2013 Jeg gråter hvis opplevelse var himmelsk. Om det er sex, sjokolade, et vakket bilde osv. Det er like naturlig som å le for meg. Det er absolutt ikke tristhet, og det er umulig å stoppe. Det varer kanskje et minutt. Anonymous poster hash: 7cf5d...e06 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå