Version 2.0 Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Du må jobbe med selvbildet ditt. Jeg har blitt sjarmert av flere menn som ikke er objektivt pene, men heller på grunn av selvtilliten dems og at de er trygg på seg selv.
Silfen Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 ... så har man jo preferanser som alle andre mennesker. Er man nødt til å finne en på eget nivå om en skal ha mulighet til å date noen? Hva gjør man om man rett og slett ikke tenner på noen på sitt eget nivå og rett og slett forakter sitt eget utseende? Skal man bare "ta til takke" med det en får? Det stinker jo for den personen man går med på å date om personen virkelig er interessert. Seriøst, hva gjør man? Jeg er ikke megakravstor, men er bare redd for å ende opp med en jeg egentlig ikke tenner på, da blir det jo ikke mye liv laga i et forhold...Anonymous poster hash: 2e79f...a10 Man forblir singel. Selvsagt. Skulle tro det var ganske obvious. 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2013 #23 Skrevet 6. september 2013 Husker første gang jeg var på date med min første kjæreste, vi kjente hverandre ikke særlig godt fra før og jeg jeg hadde absolutt ingen tiltrekning til han fysisk (selv gjorde han det ganske så tydelig at han syns jeg var veldig pen). Ikke at han er direkte stygg, men ikke den type gutt jeg vanligvis finner tiltrekkende. Ble allikevel fort forelsket når jeg lært han å kjenne og når vi var sammen syns jeg han var den kjekkeste gutten i hele verden Vet ikke om det hadde blitt sånn hvis jeg syns han var direkte FÆL, men vi fikk iallefall 2 fine år sammen Så faren for avvisning er der, men hvis du tar kontakt med de du er interresert i og er generelt snill og grei så kan det godt hende du finner deg en partner du er "fornøyd med fysisk". Anonymous poster hash: 22222...eda
twang Skrevet 9. september 2013 #24 Skrevet 9. september 2013 Du kan absolutt bli pen. Sminke kan tilogmed gjøre menn om til "pene" jenter.... Du må bare få en spesialist på sminke til å hjelpe deg med en makeover, er du litt chubby så må du trene. ALLE jenter kan bli pene med den riktige sminken dersom de er i normal vekt... Villig til å satse min førstefødte på det. http://www.youtube.com/watch?v=OTC6iUVscCU
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå