Gå til innhold

Når man er stygg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så har man jo preferanser som alle andre mennesker. Er man nødt til å finne en på eget nivå om en skal ha mulighet til å date noen? Hva gjør man om man rett og slett ikke tenner på noen på sitt eget nivå og rett og slett forakter sitt eget utseende? Skal man bare "ta til takke" med det en får? Det stinker jo for den personen man går med på å date om personen virkelig er interessert. Seriøst, hva gjør man? Jeg er ikke megakravstor, men er bare redd for å ende opp med en jeg egentlig ikke tenner på, da blir det jo ikke mye liv laga i et forhold...

Anonymous poster hash: 2e79f...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et forhold er mer enn bare utseende. En dag møter du helt sikkert en person som er skapt for deg, og om denne personen ikke er særlig attraktiv i begynnelsen så vil han nok bli det når dere blir kjent. Sånn er det jo med venner også, når du blir kjent med dem blir de ofte enda penere, eller styggere for den saks skyld

Skrevet

Jeg er i tillegg kvinne, så jeg kan ikke gjøre som menn, dvs veie opp for utseendemessige mangler ved å være veldig vittig eller intelligent. Dårlig gjort, egentlig :O

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i tillegg kvinne, så jeg kan ikke gjøre som menn, dvs veie opp for utseendemessige mangler ved å være veldig vittig eller intelligent. Dårlig gjort, egentlig :O

Klart du kan!

Tro det eller ei, men gutter har faktisk like mange ikke-trynefaktorer som spiller inn på tiltrekning som det kvinner har! Noe som går igjen (på samme måte som morsom og intelligent for jenter) er sjarmerende, søt, utadvendt, intelligent, livsglad og at hun ler av vitsene hans.

En kvinne som ler og koser seg og sprudler er det lett å bli trukket mot.

• Liker 4
Skrevet

Så kvinner kan ikke være vittig og intelligente?

Anonymous poster hash: cf821...33c

Skrevet

Så kvinner kan ikke være vittig og intelligente?

Anonymous poster hash: cf821...33c

Ikke sammenlignet med menn nei.

Anonymous poster hash: 97046...aca

Skrevet

Du sier selv du er redd for å måtte ende opp med en du ikke tenner på utseendemessig, så hva får deg da til å tro at menn kan veie opp for noe med intelligens og humor? Du kan tydlig ikke veie opp for noe intellektuelt.

• Liker 1
Skrevet

Du sier selv du er redd for å måtte ende opp med en du ikke tenner på utseendemessig, så hva får deg da til å tro at menn kan veie opp for noe med intelligens og humor? Du kan tydlig ikke veie opp for noe intellektuelt.Anonymous poster hash: 97046...aca

Jeg formulerte meg litt klønete, ser jeg. I mine øyne blir en mann mye mer tiltrekkende for kvinner med humor, intelligens osv. Når jeg snakker om nivå så mener jeg totalsummen av utseende og personlighet.

Jeg føler ikke kvinner har samme muligheten å ro seg i land på, dvs de kan ikke heve sitt eget nivå ved hjelp av personlige egenskaper som menn kan. Er man stygg som kvinne, så er man ikke av interesse for menn, annet enn de som er stygge selv. En stygg mann kan få en bra og pen dame om han har de rette personlige egenskapene, det er ikke sånn med kvinner.

Gjest BettyBoop
Skrevet

... så har man jo preferanser som alle andre mennesker. Er man nødt til å finne en på eget nivå om en skal ha mulighet til å date noen? Hva gjør man om man rett og slett ikke tenner på noen på sitt eget nivå og rett og slett forakter sitt eget utseende? Skal man bare "ta til takke" med det en får? Det stinker jo for den personen man går med på å date om personen virkelig er interessert. Seriøst, hva gjør man? Jeg er ikke megakravstor, men er bare redd for å ende opp med en jeg egentlig ikke tenner på, da blir det jo ikke mye liv laga i et forhold...

For det første er det jo ikke et godt utgangspunkt for å finne seg en kjæreste når man forakter seg selv og eget utseende. Det lyser jo lang vei og er uattraktivt bare det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg formulerte meg litt klønete, ser jeg. I mine øyne blir en mann mye mer tiltrekkende for kvinner med humor, intelligens osv. Når jeg snakker om nivå så mener jeg totalsummen av utseende og personlighet.

Jeg føler ikke kvinner har samme muligheten å ro seg i land på, dvs de kan ikke heve sitt eget nivå ved hjelp av personlige egenskaper som menn kan. Er man stygg som kvinne, så er man ikke av interesse for menn, annet enn de som er stygge selv. En stygg mann kan få en bra og pen dame om han har de rette personlige egenskapene, det er ikke sånn med kvinner.

Nei, det du mener er at det stilles ytterligere krav enn bare utseende til menn, men at utseendekravene til en viss grad kan kompromitteres om han har velstand, status ol å by på.

Det er ikke en fordel for menn at kvinner blåser i fysisk tiltrekning så lenge han har annet å by på. Det betyr nemlig at kvinner ser på menn som en ressurs og et konsept, og ikke et menneske, og disse kvalitetene menn da må inneha for å bli akseptert av kvinner kan fort tapes med tiden, eller overgås av noen andre, så det er egentlig ganske ræva for menn på kjønnsmarkedete, iom at utseende teller i omtrent samme grad for kvinner også.

Skrevet

Er du sikker på at du er stygg?

Anonymous poster hash: fb88d...4ab

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, det du mener er at det stilles ytterligere krav enn bare utseende til menn, men at utseendekravene til en viss grad kan kompromitteres om han har velstand, status ol å by på.

Det er ikke en fordel for menn at kvinner blåser i fysisk tiltrekning så lenge han har annet å by på. Det betyr nemlig at kvinner ser på menn som en ressurs og et konsept, og ikke et menneske, og disse kvalitetene menn da må inneha for å bli akseptert av kvinner kan fort tapes med tiden, eller overgås av noen andre, så det er egentlig ganske ræva for menn på kjønnsmarkedete, iom at utseende teller i omtrent samme grad for kvinner også.

men de aller fleste menn innehar jo sans for humor og sånne ting da. Selv pene menn som tar seg selv for høytidelig eller totalt mangler humor eller sosial intelligens blir jo uattraktive likevel.

Skrevet

men de aller fleste menn innehar jo sans for humor og sånne ting da. Selv pene menn som tar seg selv for høytidelig eller totalt mangler humor eller sosial intelligens blir jo uattraktive likevel.

Og poenget ditt er? Du er jo mer eller mindre enig med meg i at det ikke skal mang en feil til før man går fra å være gull til å bli et null for kvinner.

Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Og poenget ditt er? Du er jo mer eller mindre enig med meg i at det ikke skal mang en feil til før man går fra å være gull til å bli et null for kvinner.

poenget mitt er at en person uten sjarm er en kald og følelsesløs sosiopat, og tror ikke det er smart å bli sammen med en slik en

Endret av BettyBoop
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Det er veldig få mennesker som man kan si er stygge. De fleste mennesker ser allminlige ut.

Skrevet

poenget mitt er at en person uten sjarm er en kald og følelsesløs sosiopat, og tror ikke det er smart å bli sammen med en slik en

Til å være så arrogant har du ikke akkurat intelligensen å slå i bordet med selv. Haha så alle sjarmløse grå mus er sosiopater altså? Faktisk drivers ofte sosiopater av et stort ego og en trang til å få oppmerksomhet og utløp for impulsiviteter som gjør at de ofte viser en sammensatt og lidenskapelig oppførsel som er alt annet enn grå og følelsesløs.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at du er stygg? Mange pene og gjennomsnittlige tror de er stygge. Dette kan virke til din ulempe. Men hvis du ser etter kjekk/smart/snill mann og føler du ikke har sjans, så må du huske at også noen slike menn tror de er stygge og fæle. Ikke alt sitter i hodet, men en stor del av det

Gjest Søren76
Skrevet

Hva er preferanserne for at være stygg , der er jo så klart meningsforskell og smaksforskell i hva som er stygt .

Sikkert mange som synes du er fin og flott .. Lykke til

Skrevet

Da forblir du singel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...