AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #1 Skrevet 4. september 2013 Jeg syntes det var bare fint å le litt og tulle litt. F.eks. jeg takler ikke å ligge på rusk, under sex så var det noe rusk i senga og jeg børstet litt og lo, fordi jeg børsta bort rusk mens vi har sex liksom.. Også prata vi litt (som hadde sammenheng med sex, ting vi har gjordt før) og jeg lo vel litt til.. (fordi det som ble sagt var litt morsomt, som å bli angrepet av knott når vi hadde sex ute en gang). Jeg storkosa meg. Men mannen min synes latter er forstyrrende, og kjennes rart ut.. Og at det var usexy å børst bort rusk. Jeg ser jo den da, men, tja, i mitt hode var det kanskje en sånn "det er bare sånn jeg er" som kunne finnes sjarmerende..? Hva synes dere? Hører latter og sex sammen hos dere? Og synes alle menn at det kjennes rart ut? Konepone Anonymous poster hash: dfc80...821 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 sex skal ikke alltid være så seriøst eksen min brøyt ut i latter en gang det kom sånn "fittefis" som de så pent kaller det. jeg var jo rød som en tomat da men etterpå innså jeg at det var litt komisk å lo med han Anonymous poster hash: afa9e...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg har selv begynt å le, hvis jeg har ramlet ut av sengen under sex eller det har kommet en fittefis.... Men bortsett i fra det, er jeg veldig "inne i sexen" når vi holder på, og da blir det lite latter. Er til vanlig en person som ler ganske mye, så det er egentlig rart jeg holder meg så seriøs som jeg gjør. Hvis min sexpartner hadde ledd masse under sex, tror jeg ikke at jeg hadde likt det, men litt må jo så absolutt være lov!! Anonymous poster hash: b9fbb...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Litt fnising under akten er bare ekstra sexy. Anonymous poster hash: 83bdb...f19 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 Mitt første forhold hadde vi det alltid gøy under sex. En eller begge fant alltid på noe sprell eller sa noe gøy. Jeg elsker sånt. Vi hadde også masse type sex-leker. Klespoker, klesvriåtter, eller at den andre fikk bestemme hva den andre måtte gjøre.. osv osv.. Jeg kunne plutselig begynne å snakke dirty til henne på et annet språk eller en annen dialekt. dirty-irsk a-la Truls fra senkveld sin "do you do yer own stunts" var blant annet en slager. Sex med henne var virkelig GØY. Sexen ble på en måte noe mer enn bare sex. Vi hadde selvsagt dampende het sex som var litt mer dyrisk og "seriøs". Men siden vi hadde sex 7-8 ganger om dagen ble det mest av denne gøyale sexen. Skal faktisk innrømme at jeg savner akkurat den biten der. Anonymous poster hash: fb5c0...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #6 Skrevet 4. september 2013 Må kanskje få fram at det var slettes ikke noe latterkrampe eller latterbrøl eller noe, mer som fnising egentlig.. Konepone Anonymous poster hash: dfc80...821
Gjest KateW Skrevet 4. september 2013 #7 Skrevet 4. september 2013 Sex skal være gøy. Ruskbørsting vil dog muligens kunne tlkes som om du ikke er tilstede. Stor forskjell på å kunne le sammen, og være ufokusert på selve sexen. Sier ikke du var ufokusert, men han kan ha følt det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #8 Skrevet 4. september 2013 Sex skal være gøy. Ruskbørsting vil dog muligens kunne tlkes som om du ikke er tilstede. Stor forskjell på å kunne le sammen, og være ufokusert på selve sexen. Sier ikke du var ufokusert, men han kan ha følt det. Ja, det kan hende.. Kan godt la vær å gjøre det noe mer, reagerte mest på det med latter/fnising egentlig.. Anonymous poster hash: dfc80...821
Version 2.0 Skrevet 4. september 2013 #9 Skrevet 4. september 2013 Det er ikke forbudt å le under sex, og noen ganger kan det være nødvendig for gjensidig tillit og trivsel. Men jeg synes det som oftest sett er turn-off.
hjärterdam Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Jeg har vært med på alt fra fnising til omtrent gapskratting under akten. Heldigvis sier nå jeg, sex er for meg iallefall ikke bare alvorlige seriøse greier. Alt til sin tid :-)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Sex skal være gøy. Ruskbørsting vil dog muligens kunne tlkes som om du ikke er tilstede. Stor forskjell på å kunne le sammen, og være ufokusert på selve sexen. Sier ikke du var ufokusert, men han kan ha følt det. Kommer litt an på stemningen mener jeg. Er man i en nå-tar-vi-en-kjapp-en-før-vi-skal-sove så er ting som å børste smuler og praktiske ting under akten ok. Er man i JEG ER KÅT OG VIL HA DEG NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! modus, så er det litt turnoff. Anonymous poster hash: fb5c0...1a2
Gjest KateW Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Kommer litt an på stemningen mener jeg. Er man i en nå-tar-vi-en-kjapp-en-før-vi-skal-sove så er ting som å børste smuler og praktiske ting under akten ok. Er man i JEG ER KÅT OG VIL HA DEG NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! modus, så er det litt turnoff. Anonymous poster hash: fb5c0...1a2 Stor forskjell på å kunne le samme, og å være ufokusert. Å kunne le, betyr ikke at man gapskartter som hyener under ethvert seksuelt samkvem, men at man er trygge. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Det var ikke noe sånn "super kåt" stemning akkurat.. Han lå nå å sjekka facebook på telefon mens jeg starta.. Anonymous poster hash: dfc80...821 1
Durden Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 (endret) Det var ikke noe sånn "super kåt" stemning akkurat.. Han lå nå å sjekka facebook på telefon mens jeg starta.. Anonymous poster hash: dfc80...821 . Endret 4. september 2013 av Durden
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #15 Skrevet 4. september 2013 For meg er latter nesten et must.. men det er fordi jeg liker å bli bundet fast og kilt når vi har sex hihi Anonymous poster hash: 1ac71...b1d
Gjest Chloe87 Skrevet 4. september 2013 #16 Skrevet 4. september 2013 Når man kan le under sex så føler jeg at det er et tegn på at man er trygg på hverandre.
Gjest Wanderlust Skrevet 4. september 2013 #17 Skrevet 4. september 2013 Når man kan le under sex så føler jeg at det er et tegn på at man er trygg på hverandre. Enig! Humor er veldig turn on for min del. Kommer selvfølgelig an på stemningen, men liker å le og ha det morsomt mens jeg har sex. 1
Version 2.0 Skrevet 5. september 2013 #18 Skrevet 5. september 2013 (endret) Når man kan le under sex så føler jeg at det er et tegn på at man er trygg på hverandre. Ja, det gjør det. Og dette er ennå verre turn-off for min del. Det er fint forholdsmessig, men sexmessig så foretrekker jeg at det er spenning og begjær som råder, ikke trygghet og latter. Men KateW: Den gapskrattinga som hyener, den var morsom. Så det for meg!! :D Endret 5. september 2013 av Version 2.0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #19 Skrevet 5. september 2013 Stor forskjell på å kunne le samme, og å være ufokusert. Å kunne le, betyr ikke at man gapskartter som hyener under ethvert seksuelt samkvem, men at man er trygge. Lol Anonymous poster hash: 38a82...6a2
amylee Skrevet 5. september 2013 #20 Skrevet 5. september 2013 Kjæresten min begynte og fnise gjentatte ganger i går når vi hadde sex, og jeg kunne ikke skjønne hva det var! Etter akten spurte jeg hva han lo av. Jeg hadde visst hatt en lapp klistra på rompa (som var mot han) som han prøvde ta av. Hahaha.. En lapp det stod "jeg viste leg." Som jeg fikk på polet.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå