AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg er en jente på 16 år som har slitt med sf i godt over 1 år nå. Har ikke hatt mensen siden slutten av 2012- begynnelsen av 2013. Idag skrev legen ut primolut-n til meg. Noen som har prøvd disse, og evt. av samme grunn som meg? Altså å få tilbake mensen. Funket det? Har i tillegg hørt man kan gå en del opp i vekt av p-piller, stemmer dette?Anonymous poster hash: 2c488...4d1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #2 Skrevet 4. september 2013 Primolut er ikke p-piller. Du har sikkert fått de for å få igang mensen og få en skikkelig syklus. Hvis du tar de som legen har sagt så skal de fungere. Bare husk at disse gir ingen beskyttelse mot graviditet og man går ikke opp i vekt av de. Anonymous poster hash: 64204...90f
Gjest Eurodice Skrevet 4. september 2013 #3 Skrevet 4. september 2013 Jeg er en jente på 16 år som har slitt med sf i godt over 1 år nå. Har ikke hatt mensen siden slutten av 2012- begynnelsen av 2013. Idag skrev legen ut primolut-n til meg. Noen som har prøvd disse, og evt. av samme grunn som meg? Altså å få tilbake mensen. Funket det? Har i tillegg hørt man kan gå en del opp i vekt av p-piller, stemmer dette?Anonymous poster hash: 2c488...4d1 Hva betyr sf?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #4 Skrevet 4. september 2013 Hva betyr sf? SpiseforstyrrelseAnonymous poster hash: 2c488...4d1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #5 Skrevet 4. september 2013 SpiseforstyrrelseAnonymous poster hash: 2c488...4d1 Vær så snill, hjelp Anonymous poster hash: 2c488...4d1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #6 Skrevet 5. september 2013 Det er ganske vanlig at folk med spiseforstyrrelser mister mensen når de er syke. Hvis legen din har skrevet ut primolut, så anbefaler jeg å ta de som vanlig, men som sagt over her, så er det ikke en p-pille, så den beskytter deg ikke på noen måte. Får du hjelp for spiseforstyrrelsen din? Det beste du kan gjøre for å få tilbake mensen er å bli frisk igjen - selvom det er vanskelig. Anonymous poster hash: 95f5d...c7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå