AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Det lurer jeg på..Anonymous poster hash: aa624...b28
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Du kan få lungeinfarkt og dø. Nedsatt lungekapasitet og smerter pga dårlig blodgjennomstrømming i lungene er i seg selv kjedelig også. Hos unge kvinner som dør uventa er blodpropp i lungene ofte synderen. Anonymous poster hash: b41ca...81f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Det er viktig å få nok oksygen og puste...Vanskelig uten fungerende lunger. Anonymous poster hash: 3dfd0...51a
Djungelvrål Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 En emboli er en fortetning av årene. Skjønner du virkelig ikke at det er farlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå