Gå til innhold

Hvor lenge er dere forkjølet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært forkjølet i 1,5 uke, og synes det er ganske lenge.. Er riktig nok frisk veldig snart. Hvor lenge pleier dere å være forkjølet?

Anonymous poster hash: ceef2...445
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å være syk 3-4 uker. Forkjølelsen setter seg i bihulene og bronkiene.

Anonymous poster hash: d8353...4eb

Skrevet

Et par dager som regel. ( bank i bordet ).

Skrevet

Som regel minst en uke. Er jeg forkjøla en uke eller mindre anser jeg det om kort ti.

Skrevet

Den fasen der man bare vil dø varer i 3-5 dager som regel. Ettervirkningene med hoste og slim i halsen kan vare i uker.

Anonymous poster hash: 99ae0...1dc
Skrevet

Om jeg pleier meg selv. Er det som regel over på 5-6 dager. Men har gått rundt og hostet i flere uker. Når jeg har følt jeg må jobbe.

Skrevet

Ca 6-7 dager. En sjelden gang varer det i 14 dager. Kiling i halsen og litt hoste kan henge i flere uker.

Anonymous poster hash: 48465...e11
Skrevet

Selve forkjølelsen er over i løpet av en uka. Jeg ender alltid at det setter seg i bronkiene også og det tar 2-3 uker ekstra før hosten slipper taket.

Anonymous poster hash: d8353...4eb

Skrevet

4 dager til 1 mnd. Jeg har astma så jeg sliter desverre mye med forkjølelser og infeksjoner i halsen. Har blitt bedre etter jeg har begynt å ta 1000 mg C-vitaminer hver dag. I perioder med mye stress og lite søvn er jeg garantert å bli forkjøla.

Anonymous poster hash: 75520...774
Skrevet

3-6 uker pga teit immunforsvar pga biologiske medisiner. Heldigvis er det lenge mellom hver forkjølelse.

Anonymous poster hash: a3d5d...839

Skrevet

Maks ėn uke. Ca. annethvert år. Veldig glad i tran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...