AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Nå har jeg vært forkjølet i 1,5 uke, og synes det er ganske lenge.. Er riktig nok frisk veldig snart. Hvor lenge pleier dere å være forkjølet? Anonymous poster hash: ceef2...445
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Jeg pleier å være syk 3-4 uker. Forkjølelsen setter seg i bihulene og bronkiene.Anonymous poster hash: d8353...4eb
Gjest Badebuksa Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jeg har vært forkjølet i måneder.
LittDiva Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Et par dager som regel. ( bank i bordet ).
LukaFrost Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Som regel minst en uke. Er jeg forkjøla en uke eller mindre anser jeg det om kort ti.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Den fasen der man bare vil dø varer i 3-5 dager som regel. Ettervirkningene med hoste og slim i halsen kan vare i uker. Anonymous poster hash: 99ae0...1dc
siwhel Skrevet 7. september 2013 #7 Skrevet 7. september 2013 Om jeg pleier meg selv. Er det som regel over på 5-6 dager. Men har gått rundt og hostet i flere uker. Når jeg har følt jeg må jobbe.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #8 Skrevet 7. september 2013 Ca 6-7 dager. En sjelden gang varer det i 14 dager. Kiling i halsen og litt hoste kan henge i flere uker. Anonymous poster hash: 48465...e11
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #9 Skrevet 7. september 2013 Selve forkjølelsen er over i løpet av en uka. Jeg ender alltid at det setter seg i bronkiene også og det tar 2-3 uker ekstra før hosten slipper taket.Anonymous poster hash: d8353...4eb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #10 Skrevet 7. september 2013 4 dager til 1 mnd. Jeg har astma så jeg sliter desverre mye med forkjølelser og infeksjoner i halsen. Har blitt bedre etter jeg har begynt å ta 1000 mg C-vitaminer hver dag. I perioder med mye stress og lite søvn er jeg garantert å bli forkjøla. Anonymous poster hash: 75520...774
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #11 Skrevet 7. september 2013 3-6 uker pga teit immunforsvar pga biologiske medisiner. Heldigvis er det lenge mellom hver forkjølelse.Anonymous poster hash: a3d5d...839
Gjest Peanut Skrevet 7. september 2013 #12 Skrevet 7. september 2013 Maks ėn uke. Ca. annethvert år. Veldig glad i tran.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå