Gå til innhold

Vanlig å ha MYE precum?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt en sexpartner før han jeg er sammen med nå. Var i forhold med han forrige, så jeg er ikke helt uerfaren, men han forrige var så "tørr" at han måtte ha på spytt på penishodet.

Han jeg er sammen med nå, derimot, har så mye precum at boxeren blir våt og når vi er ferdig så må jeg gå på badet og "tømme" ut der nede selv om at han ikke har kommet inni meg. Det er veldig greit for meg siden jeg ikke blir så våt, men jeg lurer på om det er vanlig å ha så mye precum? Eller er det det å være VELDIG tørr som exen min vanlig?

Anonymous poster hash: c0b7a...d9c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig at det "kommer" ut litt etterpå. Er og vanlig at det kommer litt i forkant. Er man litt tørr er det nok vanlig det og. Alt i alt - det er HELT normalt. Kos deg!

Anonymous poster hash: 354ee...c84

Skrevet

Det er vanlig ja. Jeg synes bare det er deilig å kjenne saltsmaken fra precum når jeg gir partneren min BJ.

Anonymous poster hash: 2b498...1c8
Skrevet

Det er vanlig ja. Jeg synes bare det er deilig å kjenne saltsmaken fra precum når jeg gir partneren min BJ.

Anonymous poster hash: 2b498...1c8

Første gangen jeg gav kjæresten min blowjob, så trodde jeg at han kom mtp mengden precum :fnise: Men har vendt meg til det nå da :P

Anonymous poster hash: c0b7a...d9c

Skrevet

Precum smaker jo faktisk godt.

Anonymous poster hash: c1dd4...f88
Skrevet

Precum smaker jo faktisk godt. Anonymous poster hash: c1dd4...f88

Urk...

Anonymous poster hash: 41cfe...c89

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Precum smaker jo faktisk godt.

Anonymous poster hash: c1dd4...f88

Ja, i motsetning til sæd :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...