AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #21 Skrevet 4. september 2013 Det var meg, ts, over her.. Anonymous poster hash: 123b1...442
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #22 Skrevet 4. september 2013 Ja, det er sant. Mhm. Og da blir det vanskelig, hvis det ikke finnes noen egeninnsats. For selv en rose kan vokse opp gjennom betong under de riktige omstendighetene.
Gjest Arbeider Skrevet 4. september 2013 #23 Skrevet 4. september 2013 Du kan ikke bruke internett til å få det bedre sosialt? Aktivitetsvenner.no eller få venner gjennom kg? Du skriver jo at du snakker med rengjøringspersonell da er det jo noen som liker å snakke med deg. Mye handler også om å oppleve ting om man ikke skal være kjedelig. Bytuter, hytteturer sett samme tvserie etc
Steinar40 Skrevet 4. september 2013 #24 Skrevet 4. september 2013 Mhm. Og da blir det vanskelig, hvis det ikke finnes noen egeninnsats. For selv en rose kan vokse opp gjennom betong under de riktige omstendighetene. Ja, time will tell som det heter på godt norsk hehe
Gjest pilldorf Skrevet 4. september 2013 #25 Skrevet 4. september 2013 Ja, time will tell som det heter på godt norsk hehe Vel. Litt optimisme burde ikke være så fjernt da. Har man allerede fått ett mirakel servert, så kan en jo regne med at det innebærer en god del da.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #26 Skrevet 5. september 2013 Ja, time will tell som det heter på godt norsk hehe Vel. Litt optimisme burde ikke være så fjernt da. Har man allerede fått ett mirakel servert, så kan en jo regne med at det innebærer en god del da. Skjønte ikke helt hva diskusjonen deres har med ts sitt innlegg å gjøre.. Anonymous poster hash: 123b1...442 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. september 2013 #27 Skrevet 5. september 2013 Hei! Jeg har et lite spørsmål til menn her inne på KG... Hva får dere til å velge vekk en jente/dame som kjæreste? Hvilke egenskaper, personlighetstyper, utseende velger dere vekk? Jeg er over 30 nå og lykke fremdeles ikke med å få meg kjæreste og forstår ikke hva det er som gjør at menn velger meg vekk..Har rett og slett blitt skikkelig usikker av det. Litt om meg: Snakker med folk og er hyggelig, men litt sjenert. Trener, spiser sunt og tar vare på kropp, hud og hår. Har langt hår i naturlig farge til korsryggen. Kler meg Ok, men ikke skjørt og kjole annenhver dag. 160cm høy og 62 kg, har planer om å gå ned litt mer til 58kg. Sminker meg hver dag, men kjører aldri full pakke, som regel fremhever jeg øyne. Høyt utdannet, men ingen fagidiot og klarer fint å ha en meningsfull samtale med rengjøringsdamen. Jeg har vært i ett forhold og har hatt tre sexpartnere. Kan noen gi meg hint? Jeg holder på å bli lei meg av dette Takk til dere som gidder å lese og svare. Anonymous poster hash: 123b1...442 Som regel bråk og drama får meg til å skygge unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå