Gå til innhold

Usikker dame..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et lite spørsmål til menn her inne på KG...

Hva får dere til å velge vekk en jente/dame som kjæreste? Hvilke egenskaper, personlighetstyper, utseende velger dere vekk?

Jeg er over 30 nå og lykke fremdeles ikke med å få meg kjæreste og forstår ikke hva det er som gjør at menn velger meg vekk..Har rett og slett blitt skikkelig usikker av det.

Litt om meg:

Snakker med folk og er hyggelig, men litt sjenert. Trener, spiser sunt og tar vare på kropp, hud og hår. Har langt hår i naturlig farge til korsryggen. Kler meg Ok, men ikke skjørt og kjole annenhver dag. 160cm høy og 62 kg, har planer om å gå ned litt mer til 58kg. Sminker meg hver dag, men kjører aldri full pakke, som regel fremhever jeg øyne. Høyt utdannet, men ingen fagidiot og klarer fint å ha en meningsfull samtale med rengjøringsdamen. Jeg har vært i ett forhold og har hatt tre sexpartnere.

Kan noen gi meg hint? Jeg holder på å bli lei meg av dette :(

Takk til dere som gidder å lese og svare.

Anonymous poster hash: 123b1...442
Videoannonse
Annonse
Gjest pilldorf
Skrevet

Velger nok bort alt for usikre kvinner. I det lengre løp er det en pest og plage å måtte gi dem unødvendig bekreftelse som dem allerede kunne hatt, om dem visste hva dem egentlig var god for.

Og jeg velger bort kvinner som kun spiller spill og aldri får ut fingern.

Og jeg velger bort kvinner som har sinnsyke forventninger til meg, uten en eneste til seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Velger nok bort alt for usikre kvinner. I det lengre løp er det en pest og plage å måtte gi dem unødvendig bekreftelse som dem allerede kunne hatt, om dem visste hva dem egentlig var god for.

Og jeg velger bort kvinner som kun spiller spill og aldri får ut fingern.

Og jeg velger bort kvinner som har sinnsyke forventninger til meg, uten en eneste til seg selv.

To klare show-stoppers det der, ja.

Og usikkerhet er heller ikke attraktivt hvis det medfører at hun søker bekreftelse hos alt og alle.

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

To klare show-stoppers det der, ja.

Og usikkerhet er heller ikke attraktivt hvis det medfører at hun søker bekreftelse hos alt og alle.

Damn straight its to klare show-stoppers. Så hva skjedde da, tror du ?

Og det er ikke nødvendigvis alltid snakk om usikkerhet tror jeg, i blant kan det misforstås for å statuere et lite poeng for eksempel.

Endret av pilldorf
Skrevet

Damn straight its to klare show-stoppers. Så hva skjedde da, tror du ?

Og det er ikke nødvendigvis alltid snakk om usikkerhet tror jeg, i blant kan det misforstås for å statuere et lite poeng for eksempel.

For din del kan man jo bare håpe på at du avsluttet bekjentskapet.

Og en del folk er rett og slett oppmerksomhetssjuke og mangler impulskontroll. Hvor mye dette kommer av usikkerhet skal jeg la være usagt.

Gjest pilldorf
Skrevet

For din del kan man jo bare håpe på at du avsluttet bekjentskapet.

Og en del folk er rett og slett oppmerksomhetssjuke og mangler impulskontroll. Hvor mye dette kommer av usikkerhet skal jeg la være usagt.

For min del ?

Jeg har ikke avsluttet noen ting. Jeg vet ikke hva det betyr å avslutte noe engang. Gjør du?

Og ja, men den slags egenskaper kan en heller ikke kurere.

Man må som regel bare krysse den broen når man først er der, og heller ta det problemet da.

Og ikke anta at det vil garantert vil bli ett på forhånd. Det er mulig det blir, men det finnes ikke noen problemer som ikke kan løses umiddelbart, så lenge man har det riktige verktøyet for jobben.

Skrevet

For min del ?

Jeg har ikke avsluttet noen ting. Jeg vet ikke hva det betyr å avslutte noe engang. Gjør du?

Og ja, men den slags egenskaper kan en heller ikke kurere.

Man må som regel bare krysse den broen når man først er der, og heller ta det problemet da.

Og ikke anta at det vil garantert vil bli ett på forhånd. Det er mulig det blir, men det finnes ikke noen problemer som ikke kan løses umiddelbart, så lenge man har det riktige verktøyet for jobben.

Joda, jeg vet hva det vil si å avslutte. Og det kan være ulike måter å gjøre det på.

En måte er å la være å ta kontakt hvis den andre heller ikke tar kontakt. Da blir det avsluttet.

Skrevet

Vi kan ikke svare på det uten å vite mer.

For mange kvinner er det ett hovedproblem:

- De gjør seg ikke attraktive nok. De er ikke i form, tar ikke vare på seg selv eller ikke flinke med hår/sminke/klær og ta seg godt ut. Dårlig holdning trekker også ned.

- De møter ikke nok menn. Eller i hvert fall ikke nok menn de er interessert i. Han kommer jo ikke bankende på døren og statistisk sett vil du møte mange menn og også dra på mange dater før du finner den rette. Utvider du vennekretsen, sørger for at jevnlig møter nye mennesker av typen du kunne falle for? Har du hobbyer, fritidsaktiviteter og drar ut jevnlig? Treffer du jevnlig nye menn, enten gjennom jobb, uteliv, venner eller aktiviteter?

- Menn ber deg ut men følger aldri opp. Sannsynligvis er du attraktiv nok til å bli bedt ut men menn er ikke interessert i et forhold pga. personligheten din. Det kan være fordi du er kjedelig, usikker, high maintenance eller lite intelligent. Vær ærlig med deg selv når du prøver å finne årsaken.

- Menn ber deg ut for å drikke, prøver seg på deg men vil ikke ha mer enn sex. Som over; du er ikke interessant nok på et personlig nivå, og du projekterer at du enten er slutty eller en walkover.

Du finner kun årsaken ved å se på hvor det går galt. Møter du dem ikke, møter du feil menn, blir du ikke bedt ut, blir du ikke bedt ut av menn du liker eller hvor stopper det...

Vi kan ikke identifisere årsaken ved bare å høre basic fakta, livsstil og datingmønster teller mer.

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Joda, jeg vet hva det vil si å avslutte. Og det kan være ulike måter å gjøre det på.

En måte er å la være å ta kontakt hvis den andre heller ikke tar kontakt. Da blir det avsluttet.

Det finnes svært mange måter vil jeg tro. Hvor mange fungerer i praksis da?

Og å la være å ta kontakt hvis den andre heller ikke tar kontakt. Da blir det nok avsluttet ja.

Folk kan jo noen ganger ta kontakt flere ganger, men når vedkommende aldri tar kontakt tilbake, så stopper jo kommunikasjonen der da. Og det var muligens en som avsluttet da, men da startet jo aldri den andre heller. Så totalt sett ble jo ingenting avsluttet forsåvidt.

Endret av pilldorf
Skrevet

...TS

Jeg lurer litt på hva du mener med at menn "velger deg vekk"???

...eller velger du de bort?

Skrevet

Det finnes svært mange måter vil jeg tro. Hvor mange fungerer i praksis da?

Og å la være å ta kontakt hvis den andre heller ikke tar kontakt. Da blir det nok avsluttet ja.

Folk kan jo noen ganger ta kontakt flere ganger, men når de vedkommende aldri tar kontakt tilbake, så stopper jo kommunikasjonen der da. Og det var muligens en som avsluttet da, men da startet jo aldri den andre heller. Så totalt sett ble jo ingenting avsluttet forsåvidt.

Det renner ut i sanden som det så fint heter.

Gjest pilldorf
Skrevet

Det renner ut i sanden som det så fint heter.

Det kan du si. Man høster det man sår, er det og noe fint som heter.

Skrevet

Det kan du si. Man høster det man sår, er det og noe fint som heter.

Jepp, det gror dårlig på stengrunn. Eller i sanden.

Gjest pilldorf
Skrevet

Jepp, det gror dårlig på stengrunn. Eller i sanden.

Sånn går det når andre har trampet bakken flat. Og en selv ikke lar andre slippe til.

Skrevet

:klo:

Anonymous poster hash: 1199f...80f
Skrevet

Sånn går det når andre har trampet bakken flat. Og en selv ikke lar andre slippe til.

Ja, det er sant.

Skrevet

Personlig ville jeg nok valgt bort damer som hever seg selv over andre og mener at selv om de er høyt utdannet så "klarer de å ha en meningsfylt samtale med rengjøringsdamen"..

Anonymous poster hash: ba393...c49
  • Liker 1
Skrevet

Vi kan ikke svare på det uten å vite mer.

For mange kvinner er det ett hovedproblem:

- De gjør seg ikke attraktive nok. De er ikke i form, tar ikke vare på seg selv eller ikke flinke med hår/sminke/klær og ta seg godt ut. Dårlig holdning trekker også ned. Jeg trener annenhver dag og har et sunt kosthold. Jeg tar vare på meg selv ellers også, men kan sikkert blir flinkere til å kle meg feminint. Jeg sminker meg hver dag, har langt hår som passer på og får mange komplimenter for holdningen min. Jeg tror ikke det er slike ting som trekker meg ned.

- De møter ikke nok menn. Eller i hvert fall ikke nok menn de er interessert i. Han kommer jo ikke bankende på døren og statistisk sett vil du møte mange menn og også dra på mange dater før du finner den rette. Utvider du vennekretsen, sørger for at jevnlig møter nye mennesker av typen du kunne falle for? Har du hobbyer, fritidsaktiviteter og drar ut jevnlig? Treffer du jevnlig nye menn, enten gjennom jobb, uteliv, venner eller aktiviteter? Tror kanskje du traff spikeren her..Jeg er dessverre litt stille og sjenert og har vanskelig for å knytte nye bekjentskaper. Jeg legger også merke til at jeg ikke er en person folk ønsker å bli kjent med, det er som regel jeg som må ta initiativet. Det har gjort meg litt usikker og mer tilbaketrukket..

- Menn ber deg ut men følger aldri opp. Sannsynligvis er du attraktiv nok til å bli bedt ut men menn er ikke interessert i et forhold pga. personligheten din. Det kan være fordi du er kjedelig, usikker, high maintenance eller lite intelligent. Vær ærlig med deg selv når du prøver å finne årsaken. Jeg er hverken uhøflig, high maintanace eller mindre intelligent. Derimot er jeg sikkert ganske kjedelig, ja. Men hva gjør man med det?

- Menn ber deg ut for å drikke, prøver seg på deg men vil ikke ha mer enn sex. Som over; du er ikke interessant nok på et personlig nivå, og du projekterer at du enten er slutty eller en walkover. Jeg har hatt tre sexpartnere og kan bare ikke kalles slutty..Jeg er heller ingen walkover, men har fått høre at jeg kan være litt bestemt. Igjen, dersom man er bestemt er det galt, er man walkover er det også galt. Jeg sliter med å finne en balanse folk rundt meg kan tolerere og kanskje like. Jeg får det i allefall ikke til.

Du finner kun årsaken ved å se på hvor det går galt. Møter du dem ikke, møter du feil menn, blir du ikke bedt ut, blir du ikke bedt ut av menn du liker eller hvor stopper det... All of the above...Jeg blir oversett, ignorert og valgt vekk.

Vi kan ikke identifisere årsaken ved bare å høre basic fakta, livsstil og datingmønster teller mer.

Det jeg var interessert i var å høre hvilke typer damer andre menn velger vekk. Dersom det er noen fellestrekk er jeg interessert i å vite om de slik at jeg kan være vàr disse om jeg innehar slike selv.

Eller takk for svar, jeg fikk kanskje en bekreftelse på noe jeg allerede trodde nemlig at min sjenerte væremåte gjør at jeg oppfattes som kjedelig og uinteressant.

Skrevet

Du skriver veldig abstrakt? Skjønner ingenting jeg. Er du yoga-lærer eller noe?

Anonymous poster hash: 3912f...12f

Skrevet

...TS

Jeg lurer litt på hva du mener med at menn "velger deg vekk"???

...eller velger du de bort?

Jeg mener at menn aldri ber meg ut, takker nei når jeg ber de ut, ignorerer meg og overser meg. Jeg har f.eks ønsker meg flere mannlige venner og en kjæreste i lengre tid, men det skjer jo aldri. Menn liker meg bare ikke og jeg vet ikke hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...