Gjest Pjusk Skrevet 27. april 2004 #21 Del Skrevet 27. april 2004 Ungen er flink til det meste av det praktiske, både med dusjing og rydding og matsmøring. Men det er altså sånne småting som forsurer hverdagen, og det er jo egentlig faren som er skyld i det, siden han lar ungen få lov, og ikke står på det vi har blitt enig om. Jeg skjønner som sagt godt at du er irritert. men det er bra du ser at dette er farens feil og ikke barnets. Ungen må jo bli kjempeforvirret!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #22 Del Skrevet 27. april 2004 Fy flate for noen bedrevitende gjester som finnes her inne av og til. Hva om gutten synes det er kos at mamma hjelper til med kvledsstellet? Gjør det deg noe? . Ser jeg får mye pepper her, hehe. Nei det gjør ikke meg noe om moren hjelper til med kveldsstellet, men jeg syns synd på guttungen som ikke får muligheten til å være selvstendig. Det er ikke alle som kan AVVENNES med sengevæting, og det spiller da liten rolle om det er up &go eller vanlig bleie. En 7 åring klarer fint å ta av og på seg en bleie selv, om det er en vanlig eller up & go. men for det andre så skriver en kanskje ikke up& go, men bleie til alt, for up& go er også en bleie om du ikke visste det. Kanskje du burde lese litt om sengevæting før du faktisk uttaler deg, for du fatter og begriper tydeligvis ikke noe der, Jeg vet godt hvordan de forskjellige bleiene er. Poenget mitt er at det må da være nedverdigende for en 7 åring og bli stelt som en baby og få på bleie av moren. Derfor foreslo jeg up&go som ungen kunne ta på selv. Det finnes en rekke behandlingsformer for sengevæting, og jeg mener disse bør utprøves før man tyr til en så lettvint løsning som bleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mor til sengvæter Skrevet 28. april 2004 #23 Del Skrevet 28. april 2004 Det finnes en rekke behandlingsformer for sengevæting' date=' og jeg mener disse bør utprøves før man tyr til en så lettvint løsning som bleier.[/quote'] Så bleier er en lettvint løsning ja :-) Bleier er faktisk den beste løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå