Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg plages ekstremt av trafikkstøy. Har bodd ved en høyt trafikkert vei i ca tre år sammen med min samboer. Men han bryr seg ikke så mye som meg, for han er vokst opp her. Mens jeg derimot gråter hver dag for at jeg blir frustrert og sliten av den konstant susende trafikkstøyen.

Jeg har stadig vondt i hodet, føler meg stresset, klarer ikke å slappe av. Blir gal av støyen. Klarer ikke å lokke støyen ut fra hodet lenger. Klarer ikke å ignorere den.

Lurer derfor på om noen vet om noe form for hjelp man kan søke? Både helsemessig og trafikkmessig. Er det noe man har krav på eller noe man kan søke osv? Noen som vet?

Orker nesten ikke å være hjemme lenger. Får aldri slappe av, og sover ikke spesielt bra heller. Våkner tidlig om morgenen pga støyen og klarer ikke å sovne før sent. Får aldri ro, orker ikke mer.... Det er uutholdelig...

All hjelp mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes dessverre ingen tilskuddsordninger når det gjelder støybeskyttelse, det beste er å flytte, dere kan eventuelt bytte vinduer/etterisolere, eller du kan kjøpe øreklokker/få laget tilpassede ørepropper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...