AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Jeg våknet opp i dag med en veldig øm mage. Det gjør liksom vondt å ta på den. Har lurt på om det kan være luft men det går ikke over selv etter jeg har vært på do. Har også vært mye svimmel og kvalm i det siste, og blitt lei meg for ingenting, skikkelig flaut, kan begynne å gråte for den minste ting. Noen som har opplevd noe liknende? Tror dere det har sammenheng?Anonymous poster hash: 747f8...488
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå