Gå til innhold

Flytte fra barndomshjem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er riktig sted å poste denne tråden, men det var nok dette forumet som passet best!

For 3 år siden så flyttet familien min og jeg fra barndomshjemmet som vi bygde for 16 år siden. Jeg er født og oppvokst der, med mine beste venner som naboer. Det var et fint og stort hus som vi ikke hadde råd til å beholde lenger, og valgte derfor og selge det og flytte 1,5 time unna til et sted jeg trives ganske greit.. (Få venner og veldig øde, men fin natur)

Problemet er at når vi solgte huset til en familie som virket veldig greie, så ble det utrolig mye trøbbel, og de var absolutt ikke greie i det hele tatt. Vi brukte 2 år på å få denne familien ut av verden..

Jeg savner barndomshjemmet mitt utrolig mye, og jeg tror det hadde gått greit om jeg visste at det var en snill familie som bodde der, men nå som jeg vet at det er denne forferdelig familien som bor der blir jeg helt knust. Jeg vil ha huset tilbake igjen! Alle minnene osv er i det huset. Jeg drømmer om det om natten fler ganger i uken og det begynner å bli veldig slitsomt. Mistet også kontakten med de fleste av vennene mine derifra.

Jeg kjører en gang i blandt opp på feltet for å se på huset, men da blir jeg enda tristere når jeg er vandt med å se mamma stå på kjøkkenet så er der noen andre..

Noen tips?

Anonymous poster hash: 4ecc1...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte foresten og si at jeg er 18 år og vi flyttet når jeg var 15 :-)

Anonymous poster hash: 4ecc1...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...