Gjest GreenSky Skrevet 23. desember 2004 #704 Skrevet 23. desember 2004 Fremdeles der jeg var sist Og du skal ta en laaaaaang juleferie - sant?
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #715 Skrevet 3. januar 2005 .. og jeg trodde jeg var rett bak på nr. åtte .. men der hadde jammen Sita rast forbi meg .. (hvor i all verden kom hun fra :klø: ) .. så jeg er 9
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #716 Skrevet 3. januar 2005 .. og jeg trodde jeg var rett bak på nr. åtte .. men der hadde jammen Sita rast forbi meg .. (hvor i all verden kom hun fra :klø: ) .. så jeg er 9 Ja har du sett... :o
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #717 Skrevet 3. januar 2005 Men nå er jeg tilbake der jeg var... på 8 plass (litt innsats på ordleker .. så går det så fort så) - klarte å ha alle svarene på hele siden en liten stund også...
liv Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #718 Skrevet 3. januar 2005 forsatt 35.. men jeg skal nok komme opp til 34 i kveld om nettet ikke bryter sammen..
Gjest MrsL Skrevet 3. januar 2005 #719 Skrevet 3. januar 2005 Men nå er jeg tilbake der jeg var... på 8 plass (litt innsats på ordleker .. så går det så fort så) - klarte å ha alle svarene på hele siden en liten stund også... Nå må du roe ned ellers så når jeg deg aldri igjen
LilleBille Skrevet 4. januar 2005 #720 Skrevet 4. januar 2005 .. innser at jeg kjemper en forjeves kamp .. for Sita er allerede forbi meg igjen ... - så da er jeg nok en gang nede på 9 plassen ... - så bare stå på du MrsL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå