Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En ting jeg lurer på...

Når jeg som ligger på 2xx plass et sted skal bla meg frem for å se hvor jeg ligger, må jeg da bla meg frem side for side? Eller er det en enklere løsning?

Gidder jo ikke det frem til side 8 hver gang :o

Jammen så svar meg da vel... er det noen som har en enklere løsning :-?

Skrevet

Jammen så svar meg da vel... er det noen som har en enklere løsning :-?

I enden av url-adressen er det et nr. Står det start=15 indikerer det nummeret på første melding på den siden (15 pr. side) som altså er andre side i tråden, så erstatt 15 med 8*15 (ca) og du vil komme til den siden du ønsker.

Skrevet

Takk :-) hørtes enkelt ut. Hadde jeg bare visst hvor url-adressen sto hen og hvor jeg skal taste inn 8*15... :-?

:ler: Detta var jeg skikkelig god på!!

Skrevet
Takk :-) hørtes enkelt ut. Hadde jeg bare visst hvor url-adressen sto hen og hvor jeg skal taste inn 8*15... :-?

:ler: Detta var jeg skikkelig god på!!

:)

Url-adressen er internettadressen til siden, altså:

http://forum.kvinneguiden.no/memberlist.ph...r=DESC&start=30

På medlemssidene er det 30 personer pr. side (og ikke 15 som er det vanlige for innlegg på debattsidene). Så skift ut 30 med 30 ganger 6 (180) og du vil ca treffe siden du er på.

Skrevet

Og nå har jeg kjempet meg opp til en 38.plass!

:danse:

K

Fortsatt på 38.plass... :tunge1:

K

Skrevet

Takk Tom :-) Du er jammen meg snill som har tålmodighet med meg!!

Yey....jeg skjønte det :-)

Og.....jeg var på side 7 :o

190 plass *skuerfremover*

Skrevet

50 står det nå, men mangler bare 7 innlegg på å slå Jinx og klatre opp på 49 plass. Tipper det er gjort i løpet av det neste kvarteret jeg!

Skrevet

Jeg vil vil vil :sur: inn på "topp 50 lista". I skrivende stund er det 793 innlegg, og 25 plasser :roll:

Skrevet

Fortsatt på 38.plass... :tunge1:

K

:grine:

Etter at middis og jeg sletta dagbøkene våre har jeg havna på 64.plass!!! :sjokk::grine:

K

Gjest lilletroll
Skrevet

297 nå...egentlig uten å ha prøvd har jeg altså rast flere plasser oppover.....fascinerende :sjarmor:

Skrevet

Plass nummer 78, og det selv om jeg har vært "borte" i en uke!!! :)

Skrevet

Måtte sjekke, og du verden, jeg har visst klart å kravle meg opp til 19. plass. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...