AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Nå begynner jeg å bli utrolig lei. Det er faen ikke fred å få, samma faen hvor man går. På treningssenteret, på vei til jobb, når jeg sitter på kafe, ja, selv når jeg handler mat på butikken. Laaaange blikk, faktisk så lange at jeg mistenker at det er meningen at jeg skal føle meg beglodd. Det var ikke så ille før, men etter å ha fått litt farge, trent litt, og kanskje lagt på meg litt selvtillit har det blitt i meste laget de siste mnd. Hva faen vil dere? At jeg skal snu meg å rope "Hei, du som stirrer! Pule eller?" Om dere vil meg noe kan dere vel for faen bare si "Hei."? Anonymous poster hash: 84121...c4f 2
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Er ikke alltid man ønsker kontakt eller "pule" selv om man sender lange blikk i noens retning. Noen ganger er det bare fint å ha noe pent å hvile øynene på for et par sekunder. Andre ganger er det nok ubevisst stirring. Forresten høres du litt innbilsk ut 6
Alja Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 http://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
Gjest Bud Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Ville du pult hvis hvermannsen hadde spurt? Du virker veldig selvsikker og kvalm gitt!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #5 Skrevet 3. september 2013 Du er out of my league så det er ikke vits i å gjøre annet enn å se. Anonymous poster hash: 06a95...90a
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Ikke vær så paranoid det er ikke deg vi ser på.
Anoia Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Jeg er nok en "glaner". Det er ikke noe personlig, som oftest tenkter jeg ikke over det engang. Jeg bare henger meg opp i detaljer ved en person (et løst hårstrå, en glidelås, farger og folder på plagg, usedvanlige ansiktstrekk jeg får lyst til å tegne) og begynner og gruble. Og plutselig tar jeg meg i det (gjerne fordi vedkommende glaner tilbake) og føler meg kjempedum! 2
Marie90 Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Det er frekt å stå og stirre på folk, uansett årsak, med mindre man har tenkt å vennlig smile. Det er i det hele tatt veldig typisk norsk å glane. Jeg bor i England så har ikke opplevd det på en stund men var på ambassaden for å stemme med mange andre nordmenn og en jente foran meg sto og glante. Møtte stadig blikket mitt med et stivt og uvennlig uttrykk. Det var nesten så jeg gikk bort og spurte "kan jeg hjelpe deg med noe?".
pusekatta Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Eh.. Kan ikke folk bare få lov å se da?
Gjest abcdefgh Skrevet 3. september 2013 #11 Skrevet 3. september 2013 (endret) Bare å få øynene godt plantet ned i fortauet igjen folkens ! Norge , landet hvor man skal være en usynlig ninja når man ferdes i det offentlige rom fra Mandag 0800 til og med Fredag 2000. Eget unntak mellom Fredag 20:00 og Søndag 10:00 for da er vi alkoholpåvirket , utadvendt og alt er lov. Smiler du til meg ? Hva faen vil du da ? Ser du på meg ? Syke jævel , skal du drepe og voldta meg?? Prater du til meg ? HVA VIL DU ? Da er det enklere å ferdes blant fjellfolk ja :D Endret 3. september 2013 av abcdefgh 2
Anoia Skrevet 3. september 2013 #12 Skrevet 3. september 2013 Da er det enklere å ferdes blant fjellfolk ja :D Bortsett fra i moltesesongen! Da snakker vi i beste fall drepende blikk ja
Version 2.0 Skrevet 3. september 2013 #13 Skrevet 3. september 2013 Man kan se på hva man vil. Dersom du ikke liker det så får du kle på deg en burka. Jeg synes det er kjekt å få mange blikk! Er jo bare gøy! Tenk på de som aldri blir sett på. Du hadde nok likt det mindre.
Gjest abcdefgh Skrevet 3. september 2013 #14 Skrevet 3. september 2013 Bortsett fra i moltesesongen! Da snakker vi i beste fall drepende blikk ja Haha ! Ja, kom ikke innpå molteterritoriumet til din neste ! Nå fikk jeg sykt lyst på moltekrem!
Anoia Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Haha ! Ja, kom ikke innpå molteterritoriumet til din neste ! Nå fikk jeg sykt lyst på moltekrem! Jeg har flere rømmebegere med selvplukkede molter i fryseren!
Gjest Elseby13 Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Er det rart at folk stirrer? Du er jo åpenbart en fryd for øyet, med den stramme kroppen og den brunfargen..
Singha Skrevet 3. september 2013 #17 Skrevet 3. september 2013 Egentlig burde alle være påtvunget å gå med sovemaske når de er utenfor sin egen dør. Slik at vi unngår å bruke øynene våre til å se på omgivelsene våre.
Gjest Badebuksa Skrevet 3. september 2013 #18 Skrevet 3. september 2013 Beklager, men jeg klarte ikke å overse den ustrategisk plasserte brune flekken på den hvite treningsbuksa di. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå