AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #1 Skrevet 3. september 2013 Hei! Jeg har merket i de siste 2-3 dagene nå at jeg har vært sikkelig hyppig på do, noe som gjør meg litt bekymret.. Jeg ser at det er litt smålig rødt på selve dopapiret etter jeg har tørket meg..Merker når jeg tisser,så er det en litt rar følelse også,noe som føles litt ut som det kiler litt.. Jeg går på P-piller,og for ca 4 dager siden hadde jeg samleie med kjæresten min,noe som da førte til at han fikk da komme inn i meg.. Har aldri opplevd dette før! Anonymous poster hash: 9104d...847
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #2 Skrevet 3. september 2013 Høres litt ut som urinveisinfeksjon! Anonymous poster hash: 93632...bc7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #3 Skrevet 3. september 2013 Jupp, høres ut som urinveisinfeksjon. Noen kvinner blir plaga med at de lett får det etter sex - så det er en god vane å tisse rett etter samleie. Da får du skylla ut evt bakterier som er havna på feil sted. Ring legen i morra. er det uvi blir det bare verre etterhvert. Anonymous poster hash: 1860b...cc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå