Gå til innhold

Borrelia-legen mistet autorisasjonen


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen tanker om dette?

http://www.dagbladet.no/2013/09/02/nyheter/innenriks/flatt/borreliose/helse/29028667/

Selv er jeg glad for at praksisen stoppes, og har egentlig vært forundret over at helsetilsynet har latt ham holde på så lenge. Samtidig skjønner jeg jo alle de som har gått til ham og følt at de har fått hjelp. Men man kan ikke tillate at han driver potensielt helsefarlig, ikke-evidensbasert praksis som lege.



Anonymous poster hash: 91425...01a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide!

Anonymous poster hash: c3fa0...3e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...