AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Noen tanker om dette? http://www.dagbladet.no/2013/09/02/nyheter/innenriks/flatt/borreliose/helse/29028667/ Selv er jeg glad for at praksisen stoppes, og har egentlig vært forundret over at helsetilsynet har latt ham holde på så lenge. Samtidig skjønner jeg jo alle de som har gått til ham og følt at de har fått hjelp. Men man kan ikke tillate at han driver potensielt helsefarlig, ikke-evidensbasert praksis som lege. Anonymous poster hash: 91425...01a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 På tide! Anonymous poster hash: c3fa0...3e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå