AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men la gå. Jeg har i noen uker vært veldig lei meg over hvor bra jeg har det. Altså, jeg er redd for at det skal endre seg og at det skal skje noe trist. Jeg har en fantastisk familie, gode venner og tak over hodet, og jeg har det kjempebra! Jeg stortrives med livet mitt, og derfor ligger jeg og griner som en idiot fordi jeg er redd for at mamma skal bli syk, miste vennene mine, og alt det der og jeg føler meg bare så dum, du aner ikke. Hvordan kan jeg få stoppet dette? Jeg har jo egentlig ingen grunn til å gråte heller. Anonymous poster hash: df59f...397
bobler Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 (endret) vel, det var vrient Endret 2. september 2013 av bobler
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Tror du at du kan bli mindre deprimert av å flytte til Syria, f.eks? Da slipper du i det minste å ha det så jævla bra? Anonymous poster hash: e2fe1...9cb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #4 Skrevet 3. september 2013 Tror du at du kan bli mindre deprimert av å flytte til Syria, f.eks? Da slipper du i det minste å ha det så jævla bra? Anonymous poster hash: e2fe1...9cb ja takk det hjalp jo Anonymous poster hash: df59f...397 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Du er redd for å være lykkelig? Jeg er redd for at alt skal bli ødelagt Anonymous poster hash: df59f...397
Katniss Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Jeg er redd for at alt skal bli ødelagt Anonymous poster hash: df59f...397 Har du vært deprimert eller hatt det vanskelig lenge, og nå plutselig fått det bra, og derfor er du redd for at du skal gå tilbake til hvordan tingene var før?
bobler Skrevet 3. september 2013 #8 Skrevet 3. september 2013 Har du vært deprimert eller hatt det vanskelig lenge, og nå plutselig fått det bra, og derfor er du redd for at du skal gå tilbake til hvordan tingene var før? Har ikke vært deprimert, men det har skjedd STORE forandringer (både gode og mindre gode) i det siste, pluss at et familiemedlem dødde i vinter, og da var jeg mye lei meg.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #9 Skrevet 3. september 2013 Ser problemet ditt, klart man er redd for å miste det man har i livet som er godt, det er jo helt naturlig. Men om det tar så over at det gjør det deprimert, og man får jo gjerne skyldfølelse for å være deprimert når man har det bra, så kan det kankje være en ide å snakke med noen? Noen som vil ta det seriøst og ikke avfeie det, en god venn, familie, lege? Anonymous poster hash: 20530...a2b
Gjest Badebuksa Skrevet 3. september 2013 #10 Skrevet 3. september 2013 Hvis du går rundt og er redd for at alt skal bli ødelagt, ER alt ødelagt... Du skriver at du har det bra, men det er ikke sant. Når du gråter og frykter, har angst for ting, da har du det ikke bra. Skjønner? Eneste tipser jeg har er å leve her og nå, nyte det du har. For hvis du ikke nyter og virkelig gleder deg over det du har, uten å gråte, hva er det å miste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå