*Frida* Skrevet 3. september 2013 #21 Skrevet 3. september 2013 Bilder av at babyen er på vei ut har eg ikkje behov for verken å ha eller sjå. Men me har et par bilder av meg på fødestova, djupt konsentrert i opningsriene. Det syns eg er fint å ha, det er noko stemningsfullt og magisk i dei bildene. Eg ser ikkje ut, så bildene blir ikkje vist fram, men dei står i album om nokon skulle komme over dei der. Har vel eitt i babyalbumet og. 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #22 Skrevet 3. september 2013 Bilder av at babyen er på vei ut har eg ikkje behov for verken å ha eller sjå. Men me har et par bilder av meg på fødestova, djupt konsentrert i opningsriene. Det syns eg er fint å ha, det er noko stemningsfullt og magisk i dei bildene. Eg ser ikkje ut, så bildene blir ikkje vist fram, men dei står i album om nokon skulle komme over dei der. Har vel eitt i babyalbumet og. Jo det er jeg enig i, kommer helt sikkert til å be samboer om å ta bilder av meg på fødestua, og når jeg har fått babyen lagt på brystet. Men ikke noen bilder av underlivet mitt! Anonymous poster hash: 104db...d70
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. september 2013 #23 Skrevet 3. september 2013 (endret) Min mann hadde som en av sine viktige oppgaver å ta mange bilder under fødselen. Dette hadde vi selvsagt snakket om på forhånd. Han var også inneforstått med at ingen bilder av mitt underliv skulle bli sendt til noen andre. Bildene har vi brukt til å lage album av, som barnet vårt skal få se når det er modent nok til det. Det kan hende jeg har vist de til min mor, men jeg husker ikke det helt. Uansett er det svært få som får se de. Det er jo ganske intime og personlige bilder. Men jeg tror det er fint for barnet vårt å kunne se de når den tid kommer. Svigermor og mor kunne jeg aldri tenkt å hatt med meg inn på sykehuset når jeg skulle føde. Endret 3. september 2013 av Mrs. Random Nick
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #24 Skrevet 3. september 2013 Min mann hadde som en av sine viktige oppgaver å ta mange bilder under fødselen. Dette hadde vi selvsagt snakket om på forhånd. Han var også inneforstått med at ingen bilder av mitt underliv skulle bli sendt til noen andre. Bildene har vi brukt til å lage album av, som barnet vårt skal få se når det er modent nok til det. Det kan hende jeg har vist de til min mor, men jeg husker ikke det helt. Uansett er det svært få som får se de. Det er jo ganske intime og personlige bilder. Men jeg tror det er fint for barnet vårt å kunne se de når den tid kommer. Hver sine lyster Jeg kunne ikke tenke meg til å se bilder av min mor sitt underliv som presser ut meg, nei takk Og jeg er 30 år og går derfor ut fra at jeg er moden nok, har bare ikke den interessen.Anonymous poster hash: 104db...d70 4
Merlion Skrevet 3. september 2013 #25 Skrevet 3. september 2013 Har ikke blitt tatt et eneste bilde av meg under mine fødsler. Hadde det blitt tatt noen hadde jeg sletta de ved første og beste anledning. Jeg har rett og slett ikke behov for å ha bilder av meg i den situasjonen og vil hvertfall ikke at andre skal få se det. Har bilder som er tatt like etter at de er kommet ut og de ligger på brystet. Og selv det er bilder jeg har litt problemer med å se på. Men vi har vel forskjellige grenser for hva vi liker og vil se av blod og gørr og min terskel akkurat der er ganske lav. 1
Gjest Vevila Skrevet 3. september 2013 #26 Skrevet 3. september 2013 Vi hadde med kamera i bagen, men desverre ble det ikke tid til noen bilder. Skjønner dog ikke at man vil ha bilder av helligheten i sin utvidede prakt, men dem om det
Silfen Skrevet 3. september 2013 #27 Skrevet 3. september 2013 I bagen? Ingen hindring. Da hodet til Mini sto i åpningen sa jeg: finn frem fotoapparatet! 1
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #28 Skrevet 3. september 2013 Jeg syns det hadde vært spennende å sett film/bilder av min egen baby som kom ut av meg, men nå er jeg generelt facinert av fødsler. Og isåfall skulle det kun vært meg som fikk se dem i ettertid, og barnefar om han hadde hatt et stort ønske om det. 1
frøkna Skrevet 3. september 2013 #29 Skrevet 3. september 2013 Morsomt at folk ikke ser poenget med å ta bilder med mindre de er facebook- appropiate Jeg har selv sett noen udelikate fødselsbilder etter at kusina mi fødte. Jeg måtte si i fra at jeg ikke ville se flere bilder da jeg plutselig så en blodig morkake. Æsj. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #30 Skrevet 3. september 2013 Morsomt at folk ikke ser poenget med å ta bilder med mindre de er facebook- appropiate Jeg har selv sett noen udelikate fødselsbilder etter at kusina mi fødte. Jeg måtte si i fra at jeg ikke ville se flere bilder da jeg plutselig så en blodig morkake. Æsj. Jeg syns ikke at alle bilder må egne seg til Facebook, det var bare noe det ble prat om her i tråden. Jeg poster kanskje 3 bilder i året på Facebook men tar sikkert 100 bilder i året, så det sier jo litt om hvor mye jeg deler på Facebook. Anonymous poster hash: 104db...d70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå