Gjest diingo Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Jeg har lenge hatt små talgklumper på høgre underside av munnen (leppen). Er det noen som vet om noen kremmer eller noe som han fjerne/redusere disse?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Om du vet det er kun tette talkjertler/hvite prikker: Ta en nål eller skalpell og stikk et hull i dem og klem dem ut? Med rene hender og utstyr. Rens huden først. Anonymous poster hash: 70aaa...5be 1
Gjest diingo Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Om du vet det er kun tette talkjertler/hvite prikker: Ta en nål eller skalpell og stikk et hull i dem og klem dem ut? Med rene hender og utstyr. Rens huden først.Anonymous poster hash: 70aaa...5be Er det noe du har gjort før?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #4 Skrevet 2. september 2013 Du har nok Fordyce Spots tenker jeg: http://www.skinsight.com/images/dx/webTeen/fordyceSpots_32783_lg.jpg De er vanskelige å skjære bort med skalpell fordi de stter et godt stykke inn i huden og nærmest må graves ut, selv om de ser ut som de ligger utenpå, dessuten kommer de gjerne tilbake. Men co2-laser skal være en mulighet (selv om de kommer tilbake etter hvert da også), og det er visse syrer (peeling) som også kan ha en effekt. Se denne linken. Innsender beskriver spots som har blitt betente, men legen svarer på behandling av "vanlige" spots: http://www.lommelegen.no/legesvar/fordyce-spots Anonymous poster hash: a5a66...a95
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Og PS, nål og klemming funker dårlig, de er hardere enn du tror. Du kan jo prøve så ser du selv. Tror rådene i linken er de beste Anonymous poster hash: a5a66...a95
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #6 Skrevet 3. september 2013 Og PS, nål og klemming funker dårlig, de er hardere enn du tror. Du kan jo prøve så ser du selv. Tror rådene i linken er de beste Anonymous poster hash: a5a66...a95 Jeg tok selv vekk noen hvite, tette talgkjertler på kinnene ved på stikke hull, klemme og pirke med skalpell. Men om det ikke går, er det sikkert hjelp å få av en hudlege eller evt hudpleier Anonymous poster hash: 70aaa...5be
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #7 Skrevet 3. september 2013 Er det noe du har gjort før? Jeg har gjort det før. Stakk et hull i dem og klemte de ut, måtte klemme hardt, men de kom ut og fikk ingen arr. En hadde jeg hatt i flere måneder og det var herlig å få den bort. Anonymous poster hash: 9e273...882
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå