AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Hei! Først vil jeg si at jeg har verdens beste jente. Det er bare et problem for meg og det er at hun har aldri "tid" til sex. Dvs, vi jobber av og til motsatte vakter og når vi er sammen så sier hun alltid at hun et sliten. Det kan være et par uker eller mer mellom hver gang vi har sex. De gangene vi har det så er det skikkelig intenst og deilig for begge. Men det virker som det er nok for hun med en gang i ny og ne. Jeg skulle ønske det var en eller to ganger i uken minst. Helst en gang for dagen, men hadde klart meg med "freddan" liksom. Hun liker også å erte meg med Vet du hva som hadde vært godt nå osv, men så blir det med det. Da blir frustasjonen min enda større. Hvordan kan jeg snakke med henne om dette og hva kan jeg gjøre? Jeg prøver av og til å komme med små hint og det ser ut som hun liker det, men så blir det liksom ikke noe mer. Hun er litt slik som liker å erte. Anonymous poster hash: 66bef...2a5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Hm... Kjenner meg litt igjen der. Bare at vi har sex hver 3. dag nå. Det gjør meg gaaal. Jeg er vant til å ha sex hver eneste dag, men nå er han mye sliten, trøtt osv. Det nytter liksom ikke å hinte heller... Jeg vil heller ikke pushe han, sånn at han føler at det er hans oppgave å tilfredsstille han. Jeg vil jo at han skal ville det og. Anonymous poster hash: 79486...203
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #3 Skrevet 2. september 2013 Hm... Kjenner meg litt igjen der. Bare at vi har sex hver 3. dag nå. Det gjør meg gaaal. Jeg er vant til å ha sex hver eneste dag, men nå er han mye sliten, trøtt osv. Det nytter liksom ikke å hinte heller... Jeg vil heller ikke pushe han, sånn at han føler at det er hans oppgave å tilfredsstille han. Jeg vil jo at han skal ville det og. Anonymous poster hash: 79486...203 Tilfredsstille MEG* Anonymous poster hash: 79486...203
Gjest pilldorf Skrevet 2. september 2013 #5 Skrevet 2. september 2013 Finnes ikke noe tips til dette. Leken er over.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå