AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #1 Skrevet 2. september 2013 Har vært smådeprimert en stund nå, lav matlyst, søvnvansker og generelt følt meg surrete og sliten konstant.. Men i dag våknet jeg klokka seks av meg selv, fikk ikke sove igjen så jeg stod opp litt før sju, spiste en stor frokost til meg å være (er vanligvis ikke sulten om morgenen) og litt seinere en bolle kesam med bær og nøtter.. Så fant jeg ut at jeg skulle trene litt, så fiskebollene mine fikk kjørt seg litt, og etter det spiste jeg en svær tallerken med eggerøre og grønnsaker og linser og greier. Har også drukket myyyye vann og greier. Og nå er jeg småsulten igjen, har lyst på mere bær med kesam! Og det er ikke bare mat jeg har lyst på, jeg har mye mer energi ellers også. Luften virker friskere, fargene sterkere, den cheesy humoren på TV er plutselig hysterisk morsom og så videre. Og jeg har lyst på alt! Jeg har en slags sjuk craving for alt som er bra her i livet!! Er ikke overspising tror jeg, da er det mer.. desperat. Nå er jeg faktisk sulten, og jeg craver (mer eller mindre) sunne ting og greier. HVa skjer?!??!?! Anonymous poster hash: a72e3...946
AnonymBruker Skrevet 2. september 2013 #2 Skrevet 2. september 2013 Sluttet på hormonprevensjon? Begynt på antidepressiva? Røykt en rar sopp? Eller bare sett lyset? Anonymous poster hash: 39777...198
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå